Gå til innhold

Screenshots til flynytt artikkel


Jan-R. Storelvmo

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg har nettopp skrevet en artikkel for flynytt om flysimulatorer. Er ikke helt sikker når artikkelen min kommer, om det blir i flynytt nr. 6 eller nr. 1 til neste år. Men jeg står uten pc for tiden, og så mangler jeg screenshots! Det jeg lurte på var om noen av dere her på forumet kunne ta noen screenshots når dere fløy. Jeg trenger da screenshots fra:

- Fs 2000 pro

- Fly! 2

- X-plane

- Falcon 4.0

Det begynner å haste nå! Så hvis noen kunne tatt noen screenshots og enten legge ut her på forumet eller sende meg via e-mail så hadde det vært kjempeflott!

E-mail: rootshell@linuxplanet.nu

 

Med hilsen

Jan-Reidar Storelvmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jan-R. Storelvmo:

Er det ingen som kan være behjelpelig med noen screenshots til denne artikkelen? Jeg har søkt her på forumet, men det var vanskelig å finne brae screenshots, spesielt fra x-plane og falcon 4.0

Skulle gjerne hjulpet deg, men her kommer ikke noe annet inn en CFS og FS2002.Hvis du betaler godt kan jeg legge inn FS2000 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov og bare "ta" bildene. Jeg kan ordne Falcon 4.0 bilder så fort jeg får det. Bestilte det på onsdag og håper å få det snart (yatack.no).

Kan også fikse litt X-plane bilder, bare kom med ønsker FUIII kan du også få. Noen spesielle bilder/flyplasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...