Gå til innhold

LN-RCL (Final)


Anbefalte innlegg

Har endelig blitt ferdig med Scandinavian`s B763 LN-RCL til Level-D`s Boeing 767-300, painten er da en høykvalitets paint bestående av høytoppleselige logoer, nye vinduer som machter flyet som den ser ut i virkeligheten, riktige plasserte logoer der de skal være, riktig nattbelysning som machter flyet om natten, har tatt mye bort Alphaen i fra flykroppen, hale og motor osv... Ikke så mye dirt som jeg hadde i utgangspunktet, kun lite som har blitt brukt. custom made paintkit osv...

 

Painten vil bli opplastet til Avsim så fort som Leen De Jager går igjennom kvalitetskontrollen på den og den blir godkjent..

 

:)

 

LN_RCL_Final_1.jpg

 

LN_RCL_Final_2.jpg

 

LN_RCL_Final_3.jpg

 

LN_RCL_Final_4.jpg

 

LN_RCL_Final_5.jpg

 

LN_RCL_Final_6.jpg

 

LN_RCL_Final_7.jpg

 

LN_RCL_Final_8.jpg

 

LN_RCL_Final_9.jpg

 

LN_RCL_Final_10.jpg

 

LN_RCL_Final_11.jpg

 

LN_RCL_Final_12.jpg

 

LN_RCL_Final_13.jpg

 

LN_RCL_Final_14.jpg

 

LN_RCL_Final_15.jpg

 

LN_RCL_Final_16.jpg

 

LN_RCL_Final_17.jpg

 

Kommentarer er bare hyggelig å høre ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Painten vil bli opplastet til Avsim så fort som Leen De Jager går igjennom kvalitetskontrollen på den og den blir godkjent.."

 

Snakker!! aner jeg ett snev av selvsikkerhet her? :grin:

 

Kjempe! veldig bra! keep`em comming!

 

Ja' date=' vi må det se siden jeg er medlem av og repainter for Mcphatstudios :)

 

Men jeg har oppdaget flere feil på painten og har bestemt meg for lage en ny en, håper folk har litt tålmodiget til den blir ferdig :)

 

 

 

 

 

[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...