Gå til innhold

FS2002 Over Mount Everest


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg startet på flystripa i Kathmandu/Nepal for å se om jeg kunne finne Mount Everest toppen (noe jeg ikke trodde). Jeg satte kursen på 070 øst og tok av med en 747, etter en liten stund med flyvning over et fantastisk scenery så kunne jeg skimte en noe høyere fjelltopp litt til høyre for meg, jeg la kursen direkte mot denne toppen. Når jeg var kommet en del nærmere så kunne jeg se at det faktisk var mount everest, den var så og si identisk med "originalen". Fantastisk er det eneste jeg kan si, prøv selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fløy jorden rundt fløy jeg til Mount Everest, men da fant jeg ingen flyplasser i nærheten, om ikke denne er veldig godt skjult da? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Iallefall skal jeg prøve dette, må jo få den ståen av mount everest i fs2002..hehehe

T.K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...