Gå til innhold

Høykvalitets film på YouTube


Sten Arne Bryde

Anbefalte innlegg

Og det beste er at det er skremmende enkelt.

 

Legg til &fmt=18 bak URL'en og bingo. Laster du ned fila får du den også i høykvalitets MPEG istedet for .flv

 

Det har funka på de videoen jeg har sett så langt, men min kilde sier at det funker ikke på samtlige filer. Det vil ikke funke på filmer du limer inn i forum/hjemmeside og tilsvarende. Men å se på YouTube siden og for nedlasting evt funker dette helt utmerket.

 

Kos dere :)

 

 

Eksempel link etter modifissering

 

 

sammenlikn med denne så ser du forsjellen

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til &fmt=18 bak URL'en og bingo. Laster du ned fila får du den også i høykvalitets MPEG istedet for .flv

 

Hva gjør du egentlig for å laste ned filen? Jeg har prøvd mange site'er hvor man kan lime inn linken og trykke download, men ender bare opp med en .flv fil... Selv om jeg la til &fmt=18 bak URL'en.

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du egentlig for å laste ned filen? Jeg har prøvd mange site'er hvor man kan lime inn linken og trykke download' date=' men ender bare opp med en .flv fil... Selv om jeg la til &fmt=18 bak URL'en.

[/quote']

 

Les her. Lagre lenken nederst på siden i favoritter. Når du trykker på den, dukker "Download as MP4" opp til høre for videoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...