Gå til innhold

Bodø Air Show nærmer seg.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

.....og de første flyene har begynt å ankomme. Noen ønsker å være tidlig ute for å sette seg inn i de lokale forholdene, samt nyte noen feriedager i lyse sommernetter. Disse tre gamlingene (en Harvard og to pensjonister) tok turen over dammen i håp om å få se midnattsola, og har allerede satt Bodø på hodet.

 

as1.jpg

as2.jpg

as3.jpg

as4.jpg

as5.jpg

as6.jpg

as7.jpg

as8.jpg

as9.jpg

as10.jpg

as11.jpg

 

Hilsen AlphaSim Harvard og Bodø Scenery Beta 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk.

 

AI-trafikken er "Steinar GTS Grindstein Spesial" og Scenery er Beta6 av det kommende

Bodø Scenery X av Terje Brun. Det er bare detaljer igjen til det er ferdig, så jeg har begynt å håpe på at det blir ferdig til Bodø Air Show (????? :blush: ), men det er det selvsagt Terje som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Småback

RÅTT!!! Gleder meg til jeg kan fly sånn.

Likte spesielt bilde nr. 4 ;)

Og de F-16 flyene? Er det noe av det samme som nevnt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Ernst!

 

Har nå lastet opp sceneryet til Flightsim.no så det blir vel tilgjengelig om ikke så alt for lenge.

 

Vil bare si igjen tusen takk til Ernst, uten han hadde det nok ikke blitt et slikt scenery. Vil anbefale han som Beta-tester til alle andre som lager noe.

 

Det kan være litt feil ennå i sceneryet, vil nok komme en oppdatering om ikke så lenge. Spesielt Treshold på rway07 må gjøres noe med. Håper alle kan kose seg med dette likevel.

 

P.S: Det ligger en Beta-versjon av Helle flyplass ENSH sammen med Bodø.

 

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk igjen folkens :D .

 

Ser frem til prøve SP3 sammen med det Bodøsceneryet

 

SP3 ???

 

Og de F-16 flyene? Er det noe av det samme som nevnt her?

 

Nei, F-16 er en del av AI-trafikken som Steinar Grindstein har satt sammen.

 

Vil bare si igjen tusen takk til Ernst, uten han hadde det nok ikke blitt et slikt scenery.

 

:blush: Som vanlig en beskjeden Terje. Bodø-sceneryet er utelukkende hans idè og utførelse! Jeg har bare kommet med ønsker, så har bygninger og forandringer kommet på løpende bånd. Ingen ting har vært umulig, og jeg er kjempeimponert over hvilken kunnskap og evner den gutten innehar :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...