Gå til innhold

Bodø Airshow


Audun Grun

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Torleif Småback

Leste på side 43 i Bodø NU(som forøvrig har fly som tema) at det vil gå GRATIS buss mellom Flymuseet, Flyplassen og sentrum.

Norsk Luftfartsmuseum vil ha stand og sannsynligvis en slags butikk på området. Jeg skal (heldigvis) ikke jobbe der, en jeg vil sikkert stikke innom den og ellers være på området.

 

De har omsider kommet med mer detaljert program på sine hjemmesider.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Litangen

Bodø Flyklubb inviterer denne uken til fly-pub i forkant av- og under Bodø Airshow. Ta turen innom for tørsteslukkende drikke og trivelig hangarprat.

 

Du finner oss i umiddelbar nærhet til flyplassen, ved klubbens godt synlige lokaler på Langstranda (veibeskrivelse).

 

1213051212.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Småback

Jeg blir gjerne med på et møte :)

Skal innom jobben(museet) en tur også. Noen som vil være med? Er 20% på inngang i helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også planer om å slå opp telt der oppe på fredag.. Det ¨må da være lov å finne seg en plass å telte utenom campingplasser også? Sånn utenom flyshowet har vi planer om å dra på f.eks peppes pizza og andre sosiale steder.. Har noen he roversikt over steder man finner trådløst nettverk? F.eks peppes kanskje??`

 

Gleder meg stort:D! Måtte værgudene bare være med oss!

Hvordan er badevannet der oppe for tida da?? Er det over 18grader:P??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trekker fra 10-12 grader så er det ikke så langt unna :grin:

 

Vi skal på klassetur dit (VK1 og VK2 Flyfag) og skal bo i telt på campingen rett ved flyplassen.. Da vi ringte for å høre om plass fikk vi dette svaret:

 

"Nei trenger ikke reservere noe. Kommer aldri til å fylle opp denne plassen uansett!" :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...