Gå til innhold

Selger Div. Fs addons


Kai Dreyer

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg selger disse FS Add-ons pga at jeg er gått lei av FS.

 

*PMDG 737-800/900

*PMDG 747-400 FS9

*MJC Dash 8 Q300

*Just flight A340 Pro

*Flight1 Super 80

*Seahawk and boxer FS9

*Wilco PUB 737 FS9

*Wilco Arbus vol.1

*Wilco A380

*Scandinavian airports 1

*Scandinavian airports 2

*FS Global 2008 ------------ Solgt

 

*FS9

*FSX

*Acceleration

 

Kjøper betaler for frakt.

 

Gi bud.

 

 

 

Saitek X52 Pro.

CH yoke --------------- Solgt

Ch throttle ----------- Solgt

Ch pedaler ------------ Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge et salg for deg Kai, men kjøper må være obs på at MJC DHC8 Q300 ikke uten videre lar seg installere på en annen maskin. Installfila leser av serienummer eller noe på harddisken. Det skal ikke mer til enn at du endrer drive-bokstav før den nekter å installere.

Tror det lureste er at man eventuelt avtaler en slik overdragelse med Frolov først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Har da installert den tidligere på flere forskjellige datamaskiner jeg har hatt. Så har ikke vært borti problemet. Men om det er noen som vil kjøpe den, så kan jeg sikkert få snakket med Frolov om det sånn at de får bruke install.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge et salg for deg Kai' date=' men kjøper må være obs på at MJC DHC8 Q300 ikke uten videre lar seg installere på en annen maskin. Installfila leser av serienummer eller noe på harddisken. Det skal ikke mer til enn at du endrer drive-bokstav før den nekter å installere.

Tror det lureste er at man eventuelt avtaler en slik overdragelse med Frolov først. [/quote']

 

Jeg solgte min, og det funka fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...