Gå til innhold

Hjemmelaget treningsapparat ønskes kjøpt!


AMO

Anbefalte innlegg

Jeg driver og trener meg opp i styrke for tiden, hvor hang-ups(kroppshevinger) er spesielt aktuelt! Problemet er at jeg egentlig ikke har noe apparat å ta hang-ups på. Alle slags mulige erstatninger er håpløse, og jeg har tittet litt på kommersielt produserte apparater. Det er liksom ikke helt det jeg leter etter, det jeg har funnet hittil.

 

Det jeg egentlig ønsker, er et lite stativ, som står på gulvet eller på terrassen, som rett og slett ser ut som en dørramme av metallrør, med tung ballast på "føttene". Dette bør jo være mulig å sveise sammen, men jeg er jo helt blank på sånt.:( Derfor lurte jeg på om noen var villige til å lage et slikt enkelt apparat etter en nærmere prat og kanskje en slags enkel tegning. Godtgjørelse skal vi alltids ordne med, men jeg ser helst etter en så billig løsning som mulig. :)

Er det noen her inne som kan hjelpe meg, eventuelt finne ut hvor jeg får kjøpt et slikt stativ som kan flyttes fritt på gulvet?

 

Jeg har også vurdert denne, men jeg lurer på hvordan den festes?

Den festes på dørbladet, står det, men jeg aner ikke hva et dørblad er? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg syns det ser ut, setter du den mellom karmene i døråpningen, denne støttes mot døra, og de rørene som går ned, støtter opp på utsiden av karmen. Når jeg tenker over det, høres det snodig ustabilt ut sånn uten videre - men når du henger der er det faktsik vekten din som gjør at den holder seg på plass - tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...