Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har veldig behov for penger for tiden, og har derfor bestemt meg for å selge alle tingene jeg fikk i min FS-tid, siden jeg ikke flyr FS lengre, har jeg ikke bruk for det. Det som selges: Noen tekniske 737NG-manualer En rull med FSX-plakater Et par FSX-vertikalbannere Store deler av AIP, printet Noen sjekklister En god del veggkart og SID/STAR-kart. Kom med bud om du er interessert. er ganske mye, så er vel helst å foretrekke at du bor i Osloområdet, såfremt du ikke vil betale mye frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hva slags veggkart er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Det er veggkart i flere forskjellige deler med flyplasser og airways P.S selger helst samlet. Gidder ikke å sende rundt i hele Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvilke flyplasser er det? Og hvor er det blitt av dem andre svarene i denne posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Moterator har vel ryddet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Siste sjanse før det blir kastet. Manualene og kartene er jo ver det en del, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Synes ikke du burde kaste det selv om ingen vil kjøpe det. Ta heller å gi det bort til OFKL for eksempel. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg synes ikke det er helt rimelig at jeg skal legge ut masse i frakt for deg, når jeg har så dårlig råd som jeg har. Vil du ha de, så får du betale frakt på forhånd. Jeg sjekket det opp og frakten kommer opp mot 200 kroner, og det har ikke jeg råd til å legge ut for deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Frakten vil koste 125kr. Om det ikke er et helt hus du skal sende da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Det er tre satans store permer, som veier minst ni kg. Og når jeg var på Posten og fikk veid det, så sa de 235 kroner til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ikke for å blande meg her, men kan du ikke sende det i en slik fri vekt sak. Da får du sendt mye til en pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 200 Spenn.. Henter de om du aksepterer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Det er tre satans store permer' date=' som veier minst ni kg. Og når jeg var på Posten og fikk veid det, så sa de 235 kroner til meg. [/quote'] Bruk norgespakken gutt. Fri vekt, og koster 130 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Postens prisliste 125 kr, maks 35kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er da helt vanlig for kjøper å forskuddsbetale for varer som selges over nett. Hvilke garantier har Olaf for at du betaler tilbake portoen etter at han har sendt deg manualene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Manualene er nå solgt over MSN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg spør igjen: Hva slags kart er dette? Har du solgt dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg gav bort all FS-nerde-stuff til en på forumet (Deg, Marius?) som kom på døra og hentet det selv; men ... det hadde jeg ikke brukt penger på heller da. Sendte en gang en forsendelse med gratis mottatt kart/pubs til en kar som aldri hentet det ut på postkontoret og som derfor ble sendt i retur. Pris var kun porto. Porto ble 100% tap for min del fordi vedkommende ikke gadd eller ikke hadde råd til å hente ut pakken på postkontoret. Jeg sender aldri mere postoppkrav til noen jeg ikke kjenner på dette forum for å si det sånn. -Kun søtsak-A-post når jeg forsnakker meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det var nok med du gav nesten 3-4 kilo med kart og manualer ja Andreas . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.