Geir Teigo Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Knipset et par shots da jeg var ute og testet de nye skyene yidligere i dag. Godt fornøyd. På tur fra ENOV mot ENAL Og her på vei mot sørstokken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Imponerende. Hvor mange skjermer? Oppløsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Hiver inn ett til. Dette fra LOWI med 767'en Frode: 3 skjermer, 3840x1024 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 meget fine bilder!For noen skyer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 seriøst wow. Det nederste bildet... kan jeg få en kopi i orginal-size til desktopen min? Det var rett og slett sexy!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det siste bildet var, wow, smått magisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Det var fine komentarer. Bildene slettet jeg etter resize, så orginalene har jeg ikke. Brukte et flott lite gratisprogram når jeg skar til bildene, paint.NET . Plukket opp tipset på hardware.no, og har begynt å bruke det på jobben i forbindelse med presentasjoner o.l. Det er en videreføring av Paint som er i Windows, men har en mengde nye funksjoner. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det første bilde var nydelig et av de beste på lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det var flotte bilder,,,,,,nesten så det er koslig og fly seg en tur, når man har det slikt....meget bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Flotte bilder Geir. Fikk lyst til å kutte ut litt på hagearbeidet og heller ta meg en flytur. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hiver inn ett til. Dette fra LOWI med 767'en Frode: 3 skjermer' date=' 3840x1024 [/quote']Dette er med Redux Sockwave-lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Nix. Får ikke shockwave til å fungere på LVLD. Har ikke prøvd på en stund, så det er mulig det er kommet en OK løsning siden sist jeg prøvde. Uansett, dette er default. Øvrige addon er: -Xgraphics -ActiveSkyX -FEX -UTEX -FSGlobal08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Prøv de settings til LVL-D som bruges til FS9: http://www.shockwaveproductions.com/store/shockwavelights/3dlights_fs9.htm#Level-D Tror ikke der er den store forskel. Modellen er jo den samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 27. april 2008 Members Del Skrevet 27. april 2008 De bildene var bare helt nydelige Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ikke noe problem å sette opp lysenes posisjon, men tror ikke det er kommet en løsning på blinking og nosewheellight som ikke slukker selv om hjulene er oppe. Dette brydde jeg meg ikke om i starten, men i.o.m. at defaultlysene er så bra som de er, har jeg valgt å ikke installere de denne gangen. Den blinkingen ødelegger feelingen når man lander i dårlig sikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.