Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei! Jeg har nå laget en film som ligger på youtube og heter "FS Pictures". Det er bilder av forskjellige flyturer jeg har hatt i en film. Trykk på meg Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ingen som har noen meninger?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Grei film, men du må fjerne rød tekst og ikke plutselig skifte sang. Og Lufthansa 747 fra ENGM - ENCN er vel ikke helt realistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Rød tekst og menylinja ødela hele greia for min del.....burde jobbet mer med dn før du la den ut. Bytte av sang midt i irriterte meg også grenseløst... :whistle: Pluss at å lage film av bilder er litt dumt, spør du meg, selv om jeg har gjort det selv tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ok, den var kansje litt dårlig... MEN, den neste filmen skal bli bedre når jeg får fjernet den røde teksta! Noen tips til hva min neste film kan handle om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fly. Ditto. Sier meg enig med Milde her, gitt :grin: :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fly. Jeg tenkte ikke akkurat slik da.. Kansje nesten en hel flight? Approach? Takeoff and landing? Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kanskje lage en hel flight i en flim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vi får se :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.