Per-kristian Jensen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Apple har nå kommet ut med et produkt for fly! Man har jo iPod og iPhone osv. Men nå har iTowBot kommet! (Vet det har vært her før). Fant en del videoer på Youtube her mens jeg kjeder meg på tur fra EDDK til HEAX. Uansett! Cessna 210 Piper Cheyenne Cessna Citation Jet Cessna 421 Regner med de fleste skjønte at det med Apple var en spøk Var bare noe som plutselig slo meg når jeg så iTowBot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jøss.. Alt hva man finner på å lage. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Den var jo ganske kul da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 For meg som er gal etter radiostyrte duppeditter, blir flymanøvreringen på bakken plutselig mye mer artig enn i luften Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 5990 euro? hehehe ikke vært det! Par rulelstol motorer + konstruksjon som brukesi de fleste battlebotene og så har man noe sånnt laget selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kanskje jeg nå endelig får svigermora mi ut av huset... :grin: http://www.itowbot.eu/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.