Erik Hosle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 http://www.nasa.gov/astronauts/recruit.html slengte inn en søknad jeg..to år på bensinstasjon bør vel holde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Neste år er du i rommet^^ Du kommer sikkert med der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Innrøm det... det er lønna som frister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Tullball Frode, det er selvfølgelig utsikten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Å ja. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Annet enn utsikten så er det ikke mye med astronautyrket som frister syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Lønna er ikke no særlig høy, men jeg hadde ikke takket nei til space-shuttle vinger på brystet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.