Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg lar bildene for seg selv... Ja. vet at bakken ser dårlig ut, men mitt fokus var flyet Tatt på vei fra ENVA til LMML (Luqa,Malta) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dette var flotte bilder Frode. Fin stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotte bilder Frode! Få gjerne noen bilder fra dagtur og, du ser ut til å ha en flott sim, og kvalitet på den =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fint fly. Men hvorfor er landskapet ditt helt blurry, og vannet neon-blått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Fint fly. Men hvorfor er landskapet ditt helt blurry' date=' og vannet neon-blått? [/quote']helt ærlig så aner jeg ikke. Skulle hatt noe til å se på det for jeg finner ikke noen løsning på det,dessverre. Bildene er tatt i 33.000 fots høyde. kan det ha noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kan det ha vært atomkrig nettopp...? Høyden har ingenting å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Kan det ha vært atomkrig nettopp...? Hm... Mulig. ser slik ut ihvertfall... Er enig i det. kanskje noen kan hjelpe meg her i trondheim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Var bare et bilde hvor du fikk med hele flyet. :crazy: (okei, var to, men bare så vidt) Ellers helt greie bilder, skjønner ikke hvorfor du flyr uten lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ellers helt greie bilder' date=' skjønner ikke hvorfor du flyr uten lyd. [/quote']Så på film søh Glemte visst det. "Xena & Herkules på eventyr". Kjøpt på www.cdon.com . Likte den serien da den gikk på TV3. Lucy lawless var og er sexy enda Var bare et bilde hvor du fikk med hele flyet. Ville bare vise litt detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Frode, 4 poster etter hverandre? Vitsen i det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Status med flere poster. Det er en 27% bonus hvis postene er i samme tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Rediger/Endre er for pyser som ikke bryr seg om postcount Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Ble tatt bilder ved landing og taxi på Malta Ground-crew var selfølgelig på plass.http://i221.photobucket.com/albums/dd26/frodeskibrek/YAFSScreen_037.jpg *Ding Dong* Kaptein Frode Skibrek og vi i Norwegian ønsker å takke dere for turen. vennligst husk all håndbaggasje når dere forlater flyet,og på gjensyn ved en annen anledning. Kuttet også ned på antall innlegg Liten vits med så mange poster , ja. Takk for kommentarer så langt. Alltid hyggelig med konstruktiv kritikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Bare to spørsmål angående panelet: 1, flyr du med ehsi-screen på PLN hele turen? 2, hvorfor flyr du med alle gauges aktivert i EICAS-screen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Ja, og for å holde litt bedre oversikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvor får du flott norwegian paint. Er dette FS9? Min norwegian paint er det ikkje lys inni i flyet om natta, ser litt merkelig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Wicklund Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nyhet: Forutenom Libresse med vinger får du nå tamponger med vinger, brukte som ubrukte! HØHØHØ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Hvor får du flott norwegian paint. Er dette FS9? Min norwegian paint er det ikkje lys inni i flyet om natta' date=' ser litt merkelig ut. [/quote']Dette er FS 2004 /FS9 ja. Paint av Paulo Fernandes som er her på forumet http://paulo-design.net/repaints.html . PMDG 737-800 LN-NOB. Ligger sikkert også i fil-biblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Alltid flott å se bilder av sin paint Hvis du har et program som kan endre kontrast Frode, ville jeg anbefale å redigere kontrasten litt mer så flyet kommer tydeligere frem. Ellers er bildene bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.