Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da er kanskje dette en link du bør kikke nærmere på.... www.seatguru.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja, men da sitter jeg i høyre forsete :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 4A her! Slapper av og kan til og med sove så leeeeenge jeg vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det noe tvil om hvor de beste setene er??? 13A eller 13F Norwegian. Hvertfall for oss som nærmer seg 2m (1,99m ) Værste turen jeg har fløyet var over til Barbados (747). Flyvertinnene tok kneskåla mi noen ganger mens jeg sov, med trillevogna si. til slutt kom hu ene med et håndkle og surra rundt kneet mitt he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.