Jens-Ole Kjølberg Skrevet 26. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2001 Stig, flyet kommer når du er enig at 332skv merker er best....haha Selve flyet er ferdig, men jeg venter på å få FS2002 slik at jeg kan se om det fungerer /trenger noen mods. Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Hehe, da blir det lenge ingjen da...! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Men hva med å teste det på FS2000 og legge det ut, og hvis det ikke virker på FS2002 når den tid kommer, er det bare å endre på de filene som trengs å legge det ut på nytt eller en update...!? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] 331/334 er best.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Fredrik Edvardsen: Stig;Jeg er ikke sikker på den vitenskaplige forklaringen på vapor,men når en jager dra en hard turn kan man se hvite striper med fuel(?) som kommer ut av vingene. De hvite stripene man ser er kondens som dannes pga at trykkfoskjellen blir så stor mellom oversiden og undersiden av vingen. Temperaturen på lufta synker da, og fuktigheten i luften kondenserer til vann.... Dette kan også ses på større "airlinere" (f.eks. 747) under avgang/landing ved fuktig vær... Mvh Mads FLygelederaspirant Tromsø TWR/APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Tusen takk,aldri noen som har kunnet forklart meg hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 ...så det undertrykket som blir dannet på oversiden av vingen har en viss betydning for det..!? (har hørt noe om at 75%av løftet ble dannet av vingeformen...?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Endelig svar på hvorfor noen fly har "røyk" fra vingene. Det har jeg lurt på i evigheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 eeeeee Stig: Nå klarer jeg ikke vente lengre... Denne: quote: Mvh Stig Sandnes http://www.vnoaf.org/ ICQ: vnoaf445 SATCO: FAL445 SATCO: TCAT445 Tro jeg har fått med meg at SATCO ikke finnes lengre. eller...... Tra la la Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Jens Ole, kan ikke du bare legge ut nåååå.....vil prøve, vil se...vil fly! Joda Arnt, fornøyd nå da? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 eller, for min del kan du vente til den 18.11.01! Får ikke en brukbar maskin før den tid! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Men tenk på de andres tolmodighet!!(?) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnt Kalseth Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Stig Sandnes: Jens Ole, kan ikke du bare legge ut nåååå.....vil prøve, vil se...vil fly! Joda Arnt, fornøyd nå da? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Tra la la Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2001 Hva sa du om 332skv Stig!!!!!!!!!!! Jeg får FS2002 på mandag, så flyet kommer snart.... Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 ingen ting spessielt...bare fakta.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Når du er ferdig med flyet og det kommer ut..kan ikke jeg få ta utgangspunkt i det for å legge til noen nye farger til 331 skv...? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Jens-Ole, Apropos stikkefølelse, har du sett den nye Thrustmaster Cougar. Fetere blir det ikke!!! Kan bestille den hos Komplett, men den koster flesk... Vet godt at man kan navigere vanlig med en F-16, men det er på TACAN kanaler, og dem er det jo ikke så mange av i FS... Men, man kan jo selvfølgelig sitte og regne om fra TACAN til VOR frekvenser, men det er litt tungvindt da... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 29. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2001 Tom Erik, ja TM's nye Cougar ser helt rå ut! Nærmere en F-16 kommer du antagelig ikke foran hjemme pcen! Jeg har TM pedaler og etter det jeg kunne lese kunne de kobles til Cougar systemet. Høres bra ut.. Stig, det var det jeg fryktet....... Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Det er ingenting å frykte! Skal jo ikke sende skvadronen etter deg da,... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] (enten den virkelige eller den virtuell i VNoAF, som jeg vil si er e`n av de beste!) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 Har testet ut F-16 flyet i FS2002 og det meste ser ut til å fungere som det skal. Jeg har nå lagt til røyk fra motoren, ser ganske kult ut! http://groups.yahoo.com/group/fsscreenshots/message/134 Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Kult! Kan ikke vente til jeg får FS2002! ! Hehe. har fikset meg en litt "kul" og "brukbar" cockpit til F16 nå..så nå er det bare simmen og flyet som mangler! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 12. november 2001 Forfatter Del Skrevet 12. november 2001 Da ser jeg at Dag har lagt ut flyet. Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.