Ruben Frydstad Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 har fått meg Al fly var ute og lufte ørnen jeg fant på simvitiaon eller ka den heter. så var og fløy på flyplasser med den igen merket at en ørn var rett atme stripen så han bare fårtsate og se men på gardemoen ble jeg jakt bort med hagle. på new york ble jeg sugd in i en motor men døde ikke knak vingene Vil gjjærne ha komentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jann tore johansen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 det ble altfor mange kjedelige bilder og jeg likte ingen av dm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Mye, mye bedre enn sist Ruben.. MEN! Alltid ett men.. AI modeller = elendige! Og ikke vært å bruke 297 bilder på! Men veldig mange fine vinkler osv, men AI modeller er rett og slett ikke pene å se på! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Enig med Mathias. Disse Modellane var rett og slett helt ræva. Og ikkje nåke å kaste vekk 297 bilder på. Men det skal du ha: Trur det er ny rekord i antall screenshots i EN tråd :grin: Fritids problem eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Oioioi, ikke noe særli pene ai fly,rett å slett helt for jævlie stygge for å si det rett ut, reiner med at du bruker ultimate Ai?? få inn EvolveAi å AI Aardvark, penere ai fly å se på å alt for mangebilder der, kjedlie bilder for å være helt ærli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gratulerer med tidenes største bildepost. Bare som et tips; legg ut bildene du synes er verd å se på, man trenger ikke å legge ut alle bildene man tar. Dette blir dessverre et skritt tilbake i forhold til dine seneste bildeposter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Never ever spot AI i mørke. Det er umuligt at se noget som helst af. Tag en tur i dagslys, fin kun SPÆNDENDE fly. Ikke ALLE fly. begræns dig til til passende antal. f.eks. 25 bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ble desverre fort lei av bildene. Må si meg enig med Johan. Konsentrere deg om de litt spesiele flyene. Standar Lufthansa og standar Air France livery blir for kjedelig. Hva gjelder modellene var de så fæle at de ikke fortjenre over 200 bilder. Knapt nok 5 bilder fortjener disse modellene. Skal man ha PEN AI er det kun freeware som gjelder. AIG, AIA, TFS osv er modeller som gjør seg utmerket på slike AI spotteturer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 oioi.. Er ikke rart serverene til Dag svikter :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei. Det ble vel litt for mye Ruben,og det er du vel enig i? Du får ett pluss for flott himmel-lys på de første bildene. Resten har de andre komentert,så jeg gidder ikke å si mere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Morsomt å se, men dessverre ikke bra kvalitet. Hvorfor har du en svart stripe nederst på bildene? Prøvd å oppdatere skjermdriverene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Begynte â skrike ut TRAFFIC TRAFFIC etter â ha sett 25 bilder med crappy projectAI modeller(WOAI pakkene er mye bedre til AI spotting ellers lager du selv!) Og hva var den palmspotter greie med departures? Hvor fâr man den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ruben... Dritmange bilder! Begrens det til 20, og for noen stygge ai modeller :crazy: Ble litt kjedelig.. Fortsett slik du har gjort før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotte bilder... synd det var så få, kunne godt tenkt meg å sett noen flere. Men seriøst Har kun en ting å si: JØSS!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det må da ha tatt flere dager å laste opp så mange bilder, og i tilegg lage en post her med link til vært bilde :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Viss jeg ikke husker feil, så må du slette en fil kaldt Traffic.bgl inne i scenery/world/scenery for å bli kvitt problemet med at en får to fly side ved side.. Det er default trafikk filen til FS9 og FSX og lager krøll i AI trafikken viss ikke den blir sletta etter at ny trafikk er installert.. Er søren ikke sikker på om det var den. Har hatt det problemet selv en gang.. Noen andre som husker? Jeg har sett dette problemet i dine screenshots før skjønner du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 syntes synd på flygerlederne:)men mange og fine bilder...spess de i starten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Den posten fikk min Firefox til å bryte sammen. Min kommentar: Jøss........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Må desverre si at dette ikke var noe spennende å se på.. AI flyene var av dårlig kvalitet.. Og med så mange bilder ble det fort kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Alt for mange bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aa ai ai, ikke så mye fryd dette Ruben. Sorry! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Firefox klarte heldigvis bare å loade ca 20 bilder. Godt å ser at jeg ikke gikk glipp av noe på de resterende 270 bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 297 bilder?!?! Helt seriøst? Du trenger ikke vise opp mot 10 bilder fra hvert fly som lander. Holder masse med et.. og det bør være et med stilig vinkling, bra lys og et flott fly! Ultimate Traffic er utrolig dårlig, så skaff deg freeware AI! Mitt eneste tips her.. Hold deg til maks 20-25 neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 www.world-of-ai.com Behøves jeg sige andet for dem der gerne vil have freeware AI, men ikke gider sidde og installere hvert repaint for sig selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jann tore johansen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 dette var rett og slett grusomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Hosle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 dette var rett og slett grusomt Måtte du grave tilbake til en post som ble posta for snart to mnd siden kun for å kommentere det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ruben, ikke post mer enn ca. 20 bilder! Dette ble så mange at jeg ikke gadd å se gjennom dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dessverre, så trodde jeg at det ikke var så mange bilder, så jeg scrollet ned til kommentarene. Fikk jeg vondt i fingeren? Ja, det er helt sikkert. Som sagt tidligere, så lager du alt for mye jobb for deg selv, noe som du kunne unngått ved å se på bildene du hadde tatt, plukket ut de mest interessante, og postet de. Interessen ville i allefall steget litt fra min side, hvis du hadde gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Denne innsenderen har vist gang på gang på gang at han ikke hører på kritikk på forumet. "grusomt", "hva er det du driver med" Igen for mange bilder som er direkte dårlige", osv er det som går igjen hos de som svarer. Uansett hva man svarer på disse endeløse innleggene (denne var rekordstor, men ikke ulik alle andre innlegg han har hatt siste året) så poster han neste gang hundre/tusen bilder akkurat i samme stil som sist. Og noen svarer også "Mye, mye bedre enn sist Ruben.", "stå på" "Nå begynner det å nærme seg noe". I og med at han ikke er i stand til å høre på kritikk (som går på at det er dårlige bilder, og tusen av dem) gang etter gang, så er det vel ikke vits i å svare på dem? Hvis Ruben er syv år er han jo flink som i det hele tatt klarer å ta screenshot og lage seg photobucket-konto og laste bildene opp der, for så å linke til alle tusen bildene i dette forumet. "Så flink du er til å være syv år" Det blir nok en data-mann av deg!" sier bestemor. Men om han ikke er syv år, så er det bare uinteressant å svare noe som helst i retning av "dette var vel litt mange dårlige bilder, prøv å begrense antallet neste gang" (hørt den før), for neste gang kommer det to tusen bilder. Beklager negativiteten, når man legger ut bilder/screenshots på et forum og spør hva folk synes, så må man ta det til seg etter hundre tilbakemeldinger. Noen som er uenige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.