Fredrik J Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sist uke var jeg på skoletur til Spania. Jeg måtte derfor ta meg en tur til Malaga i simulatoren på forhånd. Turen gikk på Vatsim med et av SAS' nye -800WL. Det var ATC-dekning gjennom mesteparten av Europa, også i Malaga. Eventuelle kommentarer står under bildene. Radioen stod på unicom fram til Nederland. Litt turbulens over Pyreneene. Flygelederen snakket både spansk og engelsk, men han fikk til slutt vektorert meg inn mot rullebane 31. 20 grader og skyfritt var bedre enn det vi reiste fra. Takk for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Fantastiske bilder og RÅ paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 flotte bilder. Boeing 738 med winglets,tar seg nesten like bra ut som 752 med winglets......nesten :grin: Jeg takler bare ikke pmdg738 på simmen.Men du verden for ett flott fly i real. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mmm, flotte bilder! Hvor har du lurt til deg painten av SAS med winglets, hvor har jeg ikke fulgt med nå liksom? :grin: Jeg og vil ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nydelige bilder! Får meg til å ta vurdering om ny PC igjen. Forskjellen mellom laptop og FS2004 og det der skjønner jeg er stor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotte bilder med fin lyssetting og et flott fly ikke minst. 100% Anti aliasing på de bildene å.. Jeg kunne sverge på at det var en Ariane maskin du hadde der siden du hadde winglets å ingen "eyebrows" Men da jeg så bildet av cockpit så jeg jo at det var en PMDG.. Fint cabin view bilde å.. Landings lys linsa så jo ekte ut jo... Fortell hvor du fikk painten fra da? Paulo Fernandes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fine bilder! Vil tippe han har redigert bort Eyebrows. Winglets vet jeg ikke noe om, men jeg vet at RCZ ikke har WL. Det er LN-RRE som har WL og den har jeg fått tak i en paint av Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Takk for tilbakemeldinger. Angående painten har jeg bare lagt på winglets på original PMDG-paint. Det begynner å bli en stund siden jeg sluttet med painting. Jeg har ikke tid lenger. Jeg har dessverre ikke klart å fjerne vinduene mer enn dette på modellen. Noen som har andre erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nydelige bilder! Har PMDG laget spesiell alpha-mapping til Scandinavian-logoen? Ser sånn ut på bildene i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotte bilder dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Neste gang må du stoppe innom Alicante. Da skal jeg spandere chorizo og San Miguel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Nydelige bilder! Har PMDG laget spesiell alpha-mapping til Scandinavian-logoen? Ser sånn ut på bildene i hvertfall. Ettersom jeg forstår har de gjort det. Nå er ikke jeg særlig god på verken painting eller det som følger med. Takk for tilbudet. Neste gang skal jeg få til både Alicante-besøk og spotting. Friheten begrenser seg ofte på skoleturer. Takk for tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nydelige bilder av et nydelig fly og en nydelig paint!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nydelige bilder! Har PMDG laget spesiell alpha-mapping til Scandinavian-logoen? Ser sånn ut på bildene i hvertfall. Ettersom jeg forstår har de gjort det. Nå er ikke jeg særlig god på verken painting eller det som følger med. Takk for tilbudet. Neste gang skal jeg få til både Alicante-besøk og spotting. Friheten begrenser seg ofte på skoleturer. Takk for tilbakemeldinger. Ser sånn ut ja. Må få til en like bra effekt på Scandinavian-logoen jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.