aleksander rødland Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei jeg satt og så på Air Crash Investigation på youtube og mens jeg så en eppisode fra 1982 der en 737 gikk rett i bakken etter take off, oppdaget jeg plutselig på at over 4 av klippene er det filmet norwegian sin 737. Er det bare jeg som ser de? hehe Var litt merkelig. Her er filmen: http://www.youtube.com/watch?v=y0HS25V8XP4&feature=related Se fra 3:20 til 3:40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei! Du har rett. Har sett denne dokumentaren flere ganger, men aldri lagt merke til dem. Snodig med Norwegian-flyene, og på det ene klippet kan man ikke unngå å se det! (man ser det står norwegian.no på 2L-døren). LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Syns at eg legger merke til et braathens fly som tar av og, men det er så vanskelig og tyde i full snøstorm og youtube kvalitet.. Ser ut som dette er filmet i Europa et sted i og med at det er en Lufthansa a320/21 og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gilberg Jensen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 På 06:02 kan man tenke seg at det er en SAS og Braathens som står på de-ice kanskje. Jeg tenker at dette godt kan være Gardermoen faktisk. Den gule DHL, Lufthansa A320, Norwegian, SAS... pluss all snøen. Edit: Det må være Gardemoen de har filmet på. 07:51 har de filmet tårnet på kjære OSL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har sett den før.. Det er faktisk filmet på OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hadde mine teorier om at det var en mulighet i og med at i den siste scenen på del 4 så får vi se tydelig en Braathens 737 ta av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha så dette i påska :grin: så skjønte jeg at noe måtte være galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mye i den episoden som er filmet på OSL. De måtte nok reise helt til Gardermoen for og finne en flyplass som hadde dårlig nok vær til at de kunne gjøre opptak :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mye i den episoden som er filmet på OSL. De måtte nok reise helt til Gardermoen for og finne en flyplass som hadde dårlig nok vær til at de kunne gjøre opptak :-) Jeg tror klippene er tatt fra NRK el, når, for et par år siden, OSL ble stengt et par timer for snømåking... HUGE DELAYS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.