Magnus F. Meese Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har akkuratt begynt å leke meg med photoshop på screenshots, og i den anledning tenkte jeg å legge ut denne dama. Hovedsaklig har jeg glattet ut og definert texturer, gjort mest på himmelen, halepartiet og motorene. Kom gjerne med konstruktiv kritikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fint bilde det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det der var direkte stilig. Bra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Knall tøft :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Jo takk, blir nok litt mer bilderedigering framover, det var ikke så verst morro å sitte å finpusse på bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det der er faktisk mitt favoritt flyselskap, ved siden av Widerøe. Sjekk mitt profil bilde. :grin: <----- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.