Ivar Skaugstad Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Føler det ble en del frem og tilbake her, kan jeg få en bekreftelse fra de som har testet scenery, VATSIM, teamspeak og har alt i skjønneste orden, OG som selvfølgelig blir med på søndag? -> Ivar Skaugstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg bekrefter! VATSIM i orden, Teamspeak mâ jeg bare huske â starte FÖR jeg starter FSX og Scenery er i orden. Johan Luiggi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 FS... Checked VATSIM... Checked Teamspeak... Checked Scenery... Checked I`m ready! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ser ikke ut til at jeg rekker det idag. Vær forsiktig med været idag, tok en trøstetur nå nettopp, og det er skyer ned til 5000 fot, så det er lett å svinge inn i feil dalføre og måtte klatre fortere enn hva flyet makter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Ser ut som vi er heldige med være i dag gutter! Er rundt 20'C i hele regionen, så her er det t-skjortevær, i tillegg ligger skyene på FEW050 SCT070, dette holder LENGE for oss. Noe nesevind kan vi forvente, men det er nå så. Værutsiktene utover kvelden er det samme, gleder meg så sykt! :grin: Vi sees på Innsbruck kl. 18:00 NORSK TID! :grin: Regner med at jeg er på teamspeak samt VATSIM ca. 17:30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da sitter jeg å prøver å få instalert sceneryet, slik det har gått så langt ser det mørkt ut Når jeg starter på LFHM så ender jeg opp bare i en bratt bakke, men det er ingen flyplass der. dette gjelder filen Frode la ut, ser også at det var noen andre som slet med det, men der kom det vell ingen løsning. noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Da er taxien bestillt og jeg er snart på vei ut til flyplassen, flightplan er levert over nettet og været er sjekket. Knall vær hele veien! :grin: Vi sees på Innsbruck! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Her blir det kanselering i siste liten mâ dra 18:15 sâ kommer meg ikke av gârde fra Innsbruck desverre. Men god tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Igjen takk for en vellykket tur gutter. VFR tur føler jeg må gjentas en eller annen gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ja dette var helt sykt artig! For førte gang fikk jeg en følelse av å VIRKELIG være på tur, i tillegg til at vi 5 som fløy ble godt kjent med hverandre. Føler at vi har fått oss en liten gjeng her nå, som vil ta jevnlige turer i tiden framover. Takk for en herlig tur! Bilder og story vil komme iløpet av dagene som kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bilder og story vil komme iløpet av dagene som kommer. Gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.