Jann tore johansen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hva er vatsim? hvordan kommer man dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Her kan du lese om VATSIM:-D Bare trykk avbryt ved passordforespørselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jann tore johansen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 hvordan får jeg fløyet der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 LES infoen jeg la ut. Og gjerne dette og. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=333678&site_id=1#import Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er i ferd med å fullføre en step-by-step intro til VATSIM, jeg har planer om at den skal være ute til helga, eventuelt begynnelsen av neste uke. Da kommer fulstendig forklaring på både norsk og engelsk hvordan du kan bli medlem, og hvordan du kan koble opp fs9 til VATSIM. Manualer for hvordan du flyr på VATSIM ligger allerede ute på VACCSCA under "Pilot". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jann tore johansen Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 finnes det ikke noen enkel måte? hva gjør jeg når jeg er kommet innn på mutiplayern i fs9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Lunde Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er Vatsim kun for fs9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du skal ikke inn på MP i fs9. du laster ned F.eks squawkbox og instalerer den, så starter du FS9, når du har startet en flight, trykker du på modules som ligger under menyen langs toppen av bildet. der etter trykker du på squawkbox. så fyller du ut feltene den ber om, og trykker connect. Vetle: Nei du kan bruke FSX også, men da er det bare FSInn som kan brukes, da Sqawkbox ikke fungerer med FSX enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kort svar,nei. For dere begge REQUIRED reading for VATSIM Altså,all info du faktisk er pålagt å innhente for å komme i gang står der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.