Otto Gebhardt Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kjøpte denne maskinen for en stund siden. Prøver å sette meg inn i CDU/FMC men det er ikke bare bare. Ting tar tid Uansett, her er noe få bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dette ser da bra ut. Fine bilder. Angående FMC,så finnes det endel fine FMC tutorialer på nettet. Ingen lærer seg FMC på null tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Angående FMC' date='så finnes det endel fine FMC tutorialer på nettet. Ingen lærer seg FMC på null tid [/quote'] Fikk tak i denne DVD`n Angle of Attack Håper den kan hjelpe meg litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Her er en god manual til FMCen i Level-D 767-300 på norsk. http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/download.cgi?ID=3731 Klikk for å laste ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kjøpte denne maskinen for en stund siden. Prøver å sette meg inn i CDU/FMC men det er ikke bare bare. Ting tar tid Uansett' date=' her er noe få bilder. [img']http://www.yazfat.com/images/zoom/UXPLDB/viewsize/test3.jpg[/img] For et stilig bilde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lite tips om FMC: Lær deg PMDG 737 NG først . har nettopp lært den, og skal begynne på resten. men nå kan jeg basisen og klarer å gjennomføre en hel tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Første bilde: Fantastisk. Resten: Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotteste dama jeg vet om det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotteste dama jeg vet om det der Du flyr den akkurat nå, gjør du ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ingen lærer seg FMC på null tid Fra jeg startet med FS i 95 og til nå er det gått 13 år. jeg lærte meg FMC og å fly PMDG for en mnd siden. Oddvar Johan martinsen har prøvd å få meg til å lære det, men jeg måtte selv innse at jeg ikke kunne fly pmdg`s maskiner by hand i lengden. Og så begynnte det. Nå flyr jeg 737-serien og 747 Queen of the skies uten særlig problemer. http://rfdinder.asalink.net/free Her finner du bra ruter. Jeg benytter den nederste delen. Holder for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.