Ruben Frydstad Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 hei igjen fløy litt i dubai og testet denne a380 wilco og kune jo ta bilder sory vis ikke aa er like bra som noen andre. her er emirates cargo å ser det ikke deilig og ligge og fly det var litt mye fly på denne fly plasen pappa pappa er det det store flye vi skal sitte p phus and start opp. å se pappa et ana fly i lufta.(ja det er 777 sier pappa 747 luft hansa pappa se et anna fly(MD-82) dette er kapteine som snakker vi er nå klaar til og ta av. liftoff(Airborn) pappa se et luxsus hotel og se en øy som ligner en palme on final landig check list flaps set to full check gear down check autobrak set to 2 landi light check landigcheck list complett tohsdown revers trhut sett spedd break out hadde fly vil gjerne ha komentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Nilsen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dette var flotte bilder :grin: hvertfall etter min mening, fortsett sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Selve bilderne var flotte. Men modellen... NEJ!!! Heller ikke AI'en var pæn. Sorry. Men sådan ser jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Selve bilderne var flotte. Men modellen... NEJ!!! Heller ikke AI'en var pæn. Sorry. Men sådan ser jeg det. aien ermed flytampa dubai de bare står der de beveger seg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Fine bilder! Har sett en stor forbedring på bildene de to siste dagene. Og flere positive komentarer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Velger å slenge inn en kommentar her jeg også. Bildene dine stiger i kvalitet hele tiden Ruben. Med en skikkelig modell her, så hadde det etter blitt meget pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fine bilder. Hvor hvar det du landet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Velger å slenge inn en kommentar her jeg også.Bildene dine stiger i kvalitet hele tiden Ruben. Med en skikkelig modell her' date=' så hadde det etter blitt meget pent! [/quote']Wilco A380 må da kunne kalles en skikkelig modell? Får bra bilder av den selv, og Ruben er absolutt på vei til å kunne ta gode bilder. Så på, Ruben,så blir kommentarene endabedre og. Dette var pent, men det kan enda bli bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Dette her er knalbra bilder av et drit stilig fly Fortsett sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.