Arnkjell Hansen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Tenkte selge luftbørsja mi. Hatsan mod.125 kal.177 (4,5mm) Et av verdens kraftigste break-barrel gevær med 375m/sek utgang på kula. Tenkte meg 1500.- for børsja da det knapt har blitt skudd 100 kuler med det. Kan også leveres med BSA kikkertmontasje og et Bushnell Sportman 4X32 kikkertsikte men dog da dyrere pris. Dette slår kraftigere enn kal.22lr, også derfor det er montert med BSA-montasje da dette er det eneste som holder. Har prøvd andre men disse har blitt slått i stykker. arnkjha@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kan du legge ut bilder? Og er det mulighet til magasin på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Søk på nett så du finner svar. http://www.becotrading.no/shop.asp?p=4261904 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fant bildene,men ikke noe info om det kiunne brukes med magasin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 ingen break-barrel gevær kan brukes med magasin, da dette er knekkløp. dessuten har vi bursdag på samme dag.. Tøft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Å faen ja... At det var break-barrell sa meg ikke noe :grin: Men nå skjønte jeg det. Hjernen min har lett for å ta søndagsfri :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnkjell Hansen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Her er montasjen Å webcam-bilde av børsja. La sammen ei 1,5ltr. flaske for å gi inntrykk av størrelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.