Gå til innhold

Rask tur.


Anbefalte innlegg

Forrige helg var jeg heldig og fikk selskap av Stian Rolandsen på flytur med Dash-8. Ruten vi reiste var følgende: Malaga-Almeria-Alicante-Ibiza-Valencia-Alicante. Utrolig flott tur, tok desverre ikke shots av den turen, hadde nok med å prate med Stian om alt mulig slags tull. :)

På flyturen med Stian hadde jeg glemt å innstallert Ibiza sceneryet, dermed fant jeg frem cden idag og installerte, tok turen fra Alicante-Ibiza med dashen og tok deretter en C182 for en lokal VFR tur på øya.

 

Ikke ofte jeg poster bilder egentlig, og tror ikke disse er de beste jeg har postet, men enjoy:

Taxi til rwy 06, vakker dag idag, en del skyer på 6000 fot, men jeg skal ikke så høyt, ellers vindstille:

c1.jpg

Take off, måtte være rask, var en Iberia ATR og en Iberia A320 som skulle opp like etter meg, var heldig at tårnet lot meg dra først, ikke ofte det skjer:

c2.jpg

Oversikt:

c3.jpg

Kjedelig bilde, sant?

c4.jpg

Skal inn på left-base, ligger her på 3000ft, egentlig litt høyt, men så var jeg heldig at en Spanair holdt på å taxe til rwy, så da fikk jeg god tid til å descent og la han ta av før jeg lander:

c5.jpg

Final, flott:

c6.jpg

Fortsatt final, fortsatt flott:

c7.jpg

Flott flott:

c8.jpg

Like før jeg er nede, ble silkemyk landing:

c9.jpg

 

Det var alt for denne gang, håper ikke bildene var for ille.

 

Kritikk mottas, bare ikke heng meg, haha! :grin:

 

Mvh Alex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert, rett og slett. For en gangs skyld slipper jeg å scrolle fra venstre til høyre fordi folk mener bildene ser mye penere ut i 1960*50px. Dette er et godt bevis på at bilder slett ikke behøver å være så fordømt store.

 

Noen skavanker i grafikken, men det er ikke noe ukjent fenomen i fs. For eksempel at antenna ser ut som piggtråd :P

 

Keep up the good work! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du????

 

Er du klar?

 

flotte bilder btw ;)

 

Får håpe du er klar ikveld. :)

 

Noen skavanker i grafikken' date=' men det er ikke noe ukjent fenomen i fs. For eksempel at antenna ser ut som piggtråd :P[/quote']

 

Det ER piggtrå slik at fuglene setter seg fast når de flyr i meg, trenger mat til middag, ingenting bedre enn en luftig og grillet måke.

 

Med glede. Skal du la meg fly alene altså? :grin: Regner med at du mente at du kunne komme til å kaste meg av?

 

Det har du rett i' date=' jeg har en tendens til å dytte folk ut. Det vet vell Stian alt om.

 

No fikk eg lyst å grave frem Carenadoen igjen og fly litt VFR :grin:

 

Jepp, det er faktisk gøy. Men etter at jeg fikk PPL er det rett og slett ikke det samme å fly på FS.

 

Skal fly ikveld, muligens Ibiza-Mallorca. Kanskje nedover til Gibraltar. :)

 

Takker for kommentarene! :)

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...