Alexander Storvig Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forrige helg var jeg heldig og fikk selskap av Stian Rolandsen på flytur med Dash-8. Ruten vi reiste var følgende: Malaga-Almeria-Alicante-Ibiza-Valencia-Alicante. Utrolig flott tur, tok desverre ikke shots av den turen, hadde nok med å prate med Stian om alt mulig slags tull. På flyturen med Stian hadde jeg glemt å innstallert Ibiza sceneryet, dermed fant jeg frem cden idag og installerte, tok turen fra Alicante-Ibiza med dashen og tok deretter en C182 for en lokal VFR tur på øya. Ikke ofte jeg poster bilder egentlig, og tror ikke disse er de beste jeg har postet, men enjoy: Taxi til rwy 06, vakker dag idag, en del skyer på 6000 fot, men jeg skal ikke så høyt, ellers vindstille: Take off, måtte være rask, var en Iberia ATR og en Iberia A320 som skulle opp like etter meg, var heldig at tårnet lot meg dra først, ikke ofte det skjer: Oversikt: Kjedelig bilde, sant? Skal inn på left-base, ligger her på 3000ft, egentlig litt høyt, men så var jeg heldig at en Spanair holdt på å taxe til rwy, så da fikk jeg god tid til å descent og la han ta av før jeg lander: Final, flott: Fortsatt final, fortsatt flott: Flott flott: Like før jeg er nede, ble silkemyk landing: Det var alt for denne gang, håper ikke bildene var for ille. Kritikk mottas, bare ikke heng meg, haha! :grin: Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fine bilder! Ikke alt for ofte det er småfly som er tema! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Damn!! Nydelige bilder!!! Flott scenery og et herlig fly :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva mener du???? Er du klar? flotte bilder btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vakkert, rett og slett. For en gangs skyld slipper jeg å scrolle fra venstre til høyre fordi folk mener bildene ser mye penere ut i 1960*50px. Dette er et godt bevis på at bilder slett ikke behøver å være så fordømt store. Noen skavanker i grafikken, men det er ikke noe ukjent fenomen i fs. For eksempel at antenna ser ut som piggtråd Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Klar? Jeg? Hva da? Hva snakker du om Stian? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dette var flott. Skulle ønske jeg hadde sittet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta i såfall med fallskjerm..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Flotte lysforhold og vinkler! Jeg enjoyde å se denne serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ta i såfall med fallskjerm..... Med glede. Skal du la meg fly alene altså? :grin: Regner med at du mente at du kunne komme til å kaste meg av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 No fikk eg lyst å grave frem Carenadoen igjen og fly litt VFR :grin: Flotte bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 flott cessnaen er jo nyydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Hva mener du???? Er du klar? flotte bilder btw Får håpe du er klar ikveld. Noen skavanker i grafikken' date=' men det er ikke noe ukjent fenomen i fs. For eksempel at antenna ser ut som piggtråd [/quote'] Det ER piggtrå slik at fuglene setter seg fast når de flyr i meg, trenger mat til middag, ingenting bedre enn en luftig og grillet måke. Med glede. Skal du la meg fly alene altså? :grin: Regner med at du mente at du kunne komme til å kaste meg av? Det har du rett i' date=' jeg har en tendens til å dytte folk ut. Det vet vell Stian alt om. No fikk eg lyst å grave frem Carenadoen igjen og fly litt VFR :grin: Jepp, det er faktisk gøy. Men etter at jeg fikk PPL er det rett og slett ikke det samme å fly på FS. Skal fly ikveld, muligens Ibiza-Mallorca. Kanskje nedover til Gibraltar. Takker for kommentarene! Mvh Alex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ahhh, herlig! Varme farger som setter god stemning, takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Hvilket vann er det du bruker? Knall bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg vet ikke hvilket vann jeg bruker, jeg vet heller ikke hvilken skyer jeg bruker. Dette pga jeg har lastet ned så mange forskjellige og prøvd så mange forskjellige og i tilegg, blandet alle til å få det jeg synes ser best ut. Har ikke funnet noe vann som er bra, men en god blanding ble bra til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.