Gå til innhold

Bombe-trusel i Widerøe


Stian Rolandsen

Anbefalte innlegg

Så på tekst-tv at Widerøe hadde mottatt bombetrusler på alle sine fly i dag(rundt 15-tiden).

Alle fly ble satt på bakken for undersøkelser

De vet ikke noe om hvem som kom med truselen.

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Jeg må bare si at det er en idiotisk verden vi lever i,og noen er så idiot at de synes det er show med bombetrusler(hvis det viser seg at den var falsk) [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Kan ikke skjønne at noen har interesse av å underholde seg selv med slik faenskap. [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Det er snakk om forsenkinger på fly og da kan det også fort bli snakk om tap av penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med personer i psykisk ubalanse som det heter så fint i dag som vi ellers kaller for "Gærninger " med stor "G" og det får jo ringvirkninger overalt hvor man måtte ferdes.

Det gjeldet der det samles mye folk som på busser tog Jernbanestasjoner, ja alt som folk reiser kollektivt med og til og med privatbiler blir det bombetrussel eller at en bil er sprengt.

Når slike går løs og det de fortjener en å bli kappet av hendene til skekk og advarsel bør "gå med skilt" på seg og der skal det stå "Jeg har utført en bombetrussel" attpå til tatovert i panna skulle denne teksten på og da tror jeg at det blir slutt på slike "morsomheter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest FD og Nordlys sine nettutgaver og der var HHammerfest-ordførern i Tromsø og han hadde bare følgende kommentar at disse bobetruslene er "personer ute etter oppmerksomhet" etter han var passajer i et Widerøe-fly fra Vadsø og skulle til Hammerfest og alt av bagasje ble nøye kontrolert og det er bare fint at man får nye rutiner også på småflyplassene.

Jan!Jeg var veldig "opptrekt" da jeg skrev det forrige innlegget.

Slike bombetrussler kan jo skje i et kjøpesenter og diverse steder som Oslo S og jeg synes det er unødvendig og det fordyrer jo alt som med politiutrykning og brannvesen, bombehunder til ettersøkning alt koster penger i dag også falsk brannalarm koster også tid og penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere dere alle at de trusslene som har kommet i det siste bare er noe tull folk har gjort på jævelskap! Etter hendelsene i USA er det bare noen folk me lite vett som bare ikke kan dy seg! [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Nå er svaret kommet fra Narvik at en kvinne i "psykisk ubalanse" sto bak bombetrusselen mot Widerøe og er blitt saken er oppklart.

Det leste jeg på tekst-TV i våre 2 riksdekkende fjernsyns kanaler.

Hva skal man gjøre med slike folk?

Forslag sende dem til Svalbard på "k10 års snømåking" [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolte dem fast til en seng på et sinnsykehus, LAAAAANGT LAAAAANGT fra en telefon.

Men uansett så var det nå bra at "skrulla" sto frem.

Håper vi slipper flere slike idiotiske hendelser flere ganger.

Foresten så er jo Widerøe blitt kåret til Europas andre beste regionale flyselskap.GRATULERER!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Og virtual Widerøe er hakk i hel, hehe. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...