Daniel Eik Bruserud Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ...ENSN til ENRY :cool: Tok å redigerte et bilde jeg tok litt før landing: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Huff. Minnet meg veldig om 60-tallet....*grøss* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Tar ikke det så veldig tungt men, mener du det er stygt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke stygt.... bare litt...feil kanskje...men det viktigeste er at du selv er fornøyd da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Ja, jeg er sånn passe fornøyd... Det er faktiskt det første fs bildet jeg har tatt meg tid til å redigere. Jeg tar gjerne imot kritikk og tips!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Ganske stilig vinkel men litt uklart og den svarte kanten kunne du latt være Men ellers et knall bra bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Airbrush du har brukt for å lage den svarte kanten? Burde prøvd å få til en litt jevnere kant, og kanskje bittegran mindre. Men, alt i alt så synes jeg bildet og effekten var knallstilig Post gjerne mer! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kanskje inner shadow du brukte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Husker ikke hva jeg brukte... Må nesten sjekke det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Fant det ut! Bruker PhotoFiltre til å redigere. Trykte på Kraftigere Kontuer i filter menyen. PhotoFiltre- Gratis! veldig bra program egentlig, anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.