Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Heisan. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder ifra en tur jeg hadde med denne damen, LevelD's 767 i XL paint (A. Folker). Etter en del vfr flyving i det siste er det jo greit og komme seg litt opp i høyden og samtidig se om FSX'n begynner og fungere sånn noenlunde Kjører FSX med Acc.pack på WinXP 64, 4gb DDR2, 8800GTX, C2D 6850, MSI P35 hovedkort, WD Raptor 74gb til OS, 2x250 gb Seagate B. SATA2, (en til FSX og en lagring) . Har UTX, GEX, FEX, ASX og Cloud9 ENBR og DreamTeam's LSZH pluss en del andre tillegger, joda, begynner og ta form denne FSX'n Eneste jeg har gjort med bildene er og redusere de til 800x600. Kunne vel ha gjort de mer fancy med rammer og signatur på men men, her kommer de: Her står vi ved Gate'n på Flesland, baggasje på plass og blir boardet.. En del forberedelser er det jo i cockpit... Etter "Ready for push and start" har vi her kommet godt i gang med taxingen.. På med alt lys og en siste sjekk før "Line up and wait"... Joda, godt i gang og nesten helt på center og :-) Tunga rett i munnen nå, "Rotate and up we go" (beklager rød skrift oppe i høyre hjørne men litt for hektiskt akkurat nå til og vente med og ta bilde til den ble borte) Prøver så godt jeg kan og følge SOLA4D... Oppe på cruise level og får servert kaffe, Lindesnes skimtes nede til ventre.. Lett dis i horisonten... kaffen smakte godt :grin: Litt mer skyer og skimte vestover, er over vestkysten av Danmark et sted.. Staselig dame dette.... Her er decenden i gang... Vi skal vel ned her om ikke lenge... Alpene sees i det fjerne, kanskje på tide og snu snart.... "Full est. ILS RW34 and Clear to land, nr. one" På med alt av lys og greit og få ut hjula og... 800 ft. igjen og ingen rullebane....hmmm, javel Må sjekke igjen, LOC, ILS, CAT3 lampa og Tree Green, alt ok, det går nok bra denne gangen og.. Hey Hey, hva var det jeg sa... :grin: Behøver vel ingen kommentar.... Vel inne på gate og "shutter down" Vakkert, ikke sant.... Da var vi ved veis ende, beklager det kanskje ble litt mange bilder men måtte jo prøve og få en handling i denne turen. Håper de falt i smak. Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et ord: VAKKERT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et annet ord: Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et annet ord: Perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Veldig flotte bilder! Dette er noe av det beste jeg har sett her på lenge Men hvilke cockpitteksturer bruker du? Kan ikke huske at Level-D så så bra ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ett annet ord:KVALITET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Veldig flotte bilder! Dette er noe av det beste jeg har sett her på lenge Men hvilke cockpitteksturer bruker du? Kan ikke huske at Level-D så så bra ut. Bruker A. Folker's VC Update.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Et annet ord : Kjempeflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Veldig flotte bilder! Dette er noe av det beste jeg har sett her på lenge Men hvilke cockpitteksturer bruker du? Kan ikke huske at Level-D så så bra ut. Bruker A. Folker's VC Update.. Men er den vær radararen operativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Veldig flotte bilder! Dette er noe av det beste jeg har sett her på lenge Men hvilke cockpitteksturer bruker du? Kan ikke huske at Level-D så så bra ut. Bruker A. Folker's VC Update.. Men er den vær radararen operativ? Desverre, not... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ett annet ord; Kom deg tilbake i EC'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ett annet ord; Kom deg tilbake i EC'en! Måtte få litt mer luft under vingene.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Takker for svar. Fortsett med sånne flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nydelige bilder ja! Knallbra! Tenkte gentlig å ta en VFR-tur på VATSIM nå, men kanskje jeg burde få 767en ut av stallen i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fly flate nyydelige bilder! for en grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Legger på enda ett ord her, jeg: GRASIØST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Takker for alle positive kommentarer Skal prøve og legge ut mer når det er det passer seg :-) Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Passer bra med enda et ord, nei, to: Heilt Villt! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fant nettopp ut hvorfor jeg syns bildene dine var ekstra bra. Du har sykt mye AA! Grafikken din ser jo knallbra ut! Men når du da scaler dem ned, har Photoshop en tendens til å gjøre de litt blurry. Anbefaler deg å velge "sharpen" neste gang, før du scaler dem ned til 800x600, da blir de enda bedre! Sånn ville det da sett ut på bilde 3: Før: Etter: (Har tatt meg friheten å redigert litt fargefilter på også) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Takker for kommentar og tips, men det var jo nettop derfor jeg skrev øverst i innlegget at jeg kun har scalert ned bildene til 800x600 og ikke gjort noe annet med dem. Smaken er som baken vet du, den er delt. Jo, jeg bruker NHancer og har satt AA til 8xS og AF til 16. Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Eller som en viss trener i Lillestrøm traktene ville sagt det; "Hva dere skriver nå, bryr meg der ryggen skifter navn - og det er ikke nakken !" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Storartet! Virkelig teaser bilder, NYDELIG! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Fant nettopp ut hvorfor jeg syns bildene dine var ekstra bra. Du har sykt mye AA! Grafikken din ser jo knallbra ut! Men når du da scaler dem ned' date=' har Photoshop en tendens til å gjøre de litt blurry. Anbefaler deg å velge "sharpen" neste gang, før du scaler dem ned til 800x600, da blir de enda bedre! [/quote'] Da har jeg kjørt en runde med sharpen på bildene og lastet de opp på nytt. Jo, jeg skal vel være enig at de blir litt blurry når de blir scalert ned i photoshopen, håper disse ble litt bedre, har ikke gjort om noe på farvenyanser. Mvh Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.