Gå til innhold

en video

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

Dette her var Kjedelig :( skjønte ikke Pointet med filmen.

hør på hva han sa two good starts, det er fire motorer på 707 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet kan man starte motorene to og to. ER det ikke bare two good starts da da? :confused:

Nja, 747 og A340 kan nok det ja, men jeg tror ikke 707 har det. Har med hvor mye "futt" det er i APUen. :grin: Kan dog hende at jeg tar feil her. Så skal ikke si for sikkert. Prøvde å google det, men fant ikke no smart..

Mathias :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet kan man starte motorene to og to. ER det ikke bare two good starts da da? :confused:

Nja' date=' 747 og A340 kan nok det ja, men jeg tror ikke 707 har det. Har med hvor mye "futt" det er i APUen. :grin: Kan dog hende at jeg tar feil her. Så skal ikke si for sikkert. Prøvde å google det, men fant ikke no smart..

Mathias :) [/quote']Kanskje noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje for å vere frekk... men den filmen der var rimeleg laber. Alt for mange feil.

Du skal halde senterlinja under avgang. Det er ikkje høgrefilskøyring på ein rullebane.

Du skal ikkje bruke fulle rorutslag for små korreksjonar. Det fører berre til at du kastar alt rundtomkring og kan skade flyet.

Pitch under landing var litt veldig ekstrem synest eg. Du ramla jo ned på den rullebana så ein murstein med heimlengsel.

Usynkroniserte biletskift, teksturar som ikkje er lasta, og ein film som ikkje gir meg noko meining. Du startar opp, flyr bittelitt og plutseleg er du på bakken igjen....og så får me sjå landinga. Tidslinja i filmen verkar litt av kurs.

Du har mykje å gjere annleis før du får tommelen opp ifrå meg i allefall.

(PS. Ikkje ta dette personleg. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...