Gå til innhold

Virtual Court Of Justice??


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Dette med Virtual Court Of Justice, var en tanke jeg plutselig fikk i hodet mitt en dag. Hva slags dom og alt må vi jo finne ut! Men det kan være konflikter f.eks mellom lønn i et VA, saksøk... Alt dette er bare tanker. Men det hadde vært gøy å fått til det! Så de som vil kan gjerne komme med idéer til meg via e-mail! Alle som vil være med vil da være dommere/jury altså være med i staffen...

Som sagt så hadde det vært kult!

Jarle Vidtun

vidtun@online.no [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt at jeg blir hoved-dommer [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Dere andre får sitte i justiskomiteen, og stakkars den som klager på lønna [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Uff for ei suppe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...