Gå til innhold

Lofoten


Johannes Winther Farstad

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg bare lurte på om det er noen flightsimmere fra lofoten som er hær på flightsim.no...

hvis d er det så i nå ifra!!!

steikje.. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halo ja

e kjæm fra Røst,Lofoten

Eller(hehe),som e tidliar har hatt en diskusjon om mæ en fra svolvær, så kan verk som om dåkker "Svolværinga" itje mein på at vi fra Røst e fra Lofoten. Vi har lekksom bare hængt oss på slæp langt dær ute [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] .

Men familien min e no fra lofoten(nærmar bestæmt Svolvær. Farn min vækst opp nede atmæ fergekaia) , prøv å spør en a førelderan dine om de kjenn/veit om nån Rolandsen, så har de sekkert da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hælsinga ifra havgape ute i væst. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

[ 11-10-2001: Endret av: Stian Rolandsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...