Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hu hei. Man trenger tydeligvis ikke masse fly rundt seg for å ha en fin fly opplevelse. http://www.dagbladet.no/sport/2008/04/01/531251.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det såg rett å slett DRITKULT ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 I HELV***!! 2.42-3.04=helt vilt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det der var bare totalt kokobananasrått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Helt sykt, rett og slett SYKT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Fant enda en film fra samme området. Kan ikke skjønne annet enn at dette må være den ultimate flyopplevelse. Kollosalt.... http://www.youtube.com/watch?v=lWF8KV4IW5o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den siste lenken er egentlig hele filmen, deler av reklamen er hentet herfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kjempestilige bilder, men jeg skal være ærlig nok til å si at det hadde jeg aldri tørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kjempestilige bilder' date=' men jeg skal være ærlig nok til å si at det hadde jeg aldri tørt [/quote'] Helt enig jeg hadde nok aldri turt dette selv, men det hadde vert en drøm å kunne utført det uansett. En får vel nøye seg med hopping fra fly til og begynne med, noe jeg virkelig har lyst til å prøve en gang. Denne form for basehopping ser bare helt sinnsykt ut.. tror ikke det er noe som er råere enn dette, det nermeste blir vel å fly med F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Seilfly med dårlig glidetall :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Seilfly med dårlig glidetall :grin: Dårlig var vel mildt sagt :grin: Så helt villt ut det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har egentlig ikke ord! Det der er jo a dream come true, men aldri i livet om jeg hadde gjort det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-A. Wiken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Morsomt, og de er flinke.. men syke saker, altså! Såg hvordan det kan gå gale, så det var blei ikke så morsomt alikevel da:S Her kan en se hvordan det kan gåhttp://www.youtube.com/watch?v=FcXowfeztYo&feature=related Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.