Lars Schmidt Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 Hej Jeg vil til at udbygge min hjemmeside med frekvenser og oplysninger om Norske og Svenske lufthavne, så den bliver mere anvendelig for andre i Skandinavien. Hvis i ligger inde med oplysninger på frekvenser i lufthavne, links til sider hvor der findes sådan materiale, må i meget gerne sende mig en mail. De oplysninger jeg gerne vil have, er frekvenser på Tower, Approach, ATIS, Brand- & Redning, Køretøjer, vagttjeneste samt andre relevante frekvenser. Links til Fly sider, lufthavne med mere er også velkommen, så mine link sider kan udbygges. Venlig hilsen http://www.acars.subnet.dk" TARGET=_blank>www.acars.subnet.dk Lars Schmidt [ 07-10-2001: Endret av: Lars Schmidt ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 Hey, Lars... her kommer noen fra Gardermoen m.m som popper ut av hodet mitt: ENGM_TWR: 118.300 (west) 120.100 (east) ENGM_DEL: 121.600 ENGM_GND: 121.925 ENGM_DIR: 131.350 ENOS_NOR: 118.825 ENOS_SØR: 118.875 ENOS_ØST: 125.050 ENOS_VES: 120.375 ENGM_APP: 120.450 (VEST, SØR) ENGM_APP: 119.650 (NORD,ØST) SAS TRAFIKK: 131.950 SAS OPERATIONS: 131.700 BRAATHENS TRAFIKK: 131.500 (?) Her har du noe, tatt på sparket.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 Og Jarlsberg Traffic 122.3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PC Reithe Skrevet 7. oktober 2001 Del Skrevet 7. oktober 2001 För de vill ha kompletta listor med norksa och svenska frekvenser send ett mail till pc@sshl.se Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Schmidt Skrevet 7. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2001 Hej Thomas & Rune. Tak for disse informationer. Har fået nogle stykker på mail også. Tak for det. Det er dog stadig for "tyndt" til at lave et kapitel om Norge og Sverige, så jeg håber der kommer en masse flere informationer. Venlig hilsen http://www.acars.subnet.dk" TARGET=_blank>www.acars.subnet.dk Lars Schmidt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Refvik Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 logg deg inn på http://www.scannernytt.com" TARGET=_blank>www.scannernytt.com og hent ned siste versjon av Den Norske Frekvens lista.. Den er rimelig bra oppdatert med tanke på norske flyplasser også.. Oddgeir.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Vet i hodet at Sola (ENZV) RW 18 har ILS freq. 110.30 Du kunne jo sett på kartene fra AIP norge Ligger på filbiblioteket under karter... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Schmidt Skrevet 10. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2001 Hej Oddgeir & Arne. Tak for information. Den link til Scannernytt overraskede mig meget. Det er et utrolig stort og flot arbejde der er lavet med opbygningen af det program med Norske frekvenser. Jeg var ikke klar over at der var noget der dækkede Norge så godt. På et tidspunkt var jeg inde på "Norsk Scannerinformation" eller noget lignende, og den side var lukket. Nu har jeg sikkert alle de informationer der er brug for vedr. Norge. Venlig hilsen http://www.acars.subnet.dk" TARGET=_blank>www.acars.subnet.dk Lars Schmidt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Eller hva med Hamar ENHA 127.30 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.