Gå til innhold

Dødt foster på fly!!!


Anbefalte innlegg

Trur ikkje det er noko som har bitt Thomas eg. Du kjem jo med ein ganske påståeleg kommentar utan noko særleg informasjon til å bygge opp bak den. Det er ganske vanleg at skuleklassar reiser med fly på klasseturar. Spesielt dersom dei skal reise over litt større distansar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, greit nok det med at mange skoleklasser reiser. Men "nok en stjernekommentar.." Grunnen til at jeg tolket den artikkelen som en noe drøy aprilspøk var pga. en del slurvete skrivefeil, og teksten virket som om den var slengt sammen i en fei, bare for å skrive noe. Men, dersom folk kan bekrefte at dette er tilfelle, og også har vært det tidligere, så skal jeg bare bøye meg i støvet :) Ingenting i veien for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, VG er jo kjent for artikler med mange skrivefeil og noen faktafeil, men avisene som trykker aprilspøker pleier å ha tenkt gjennom spøken veldig bra og man ser ofte at det er årets mest vellagde artikkel, for å dra den litt langt.

 

Og en slik sak er ikke noe å spøke med heller, i vertfall ikke siden det skjer fra tid til annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...