Geir G Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Heisann godtfolk! Vi i Os Aero Klubb har hatt en fantastisk påske på Voss, med masse bra flyging. Forhåpentligvis har jeg greid å få frem litt av gleden på film. zJmjUvFgMsk Kommentarer er veldig velkomne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hallo.. Tok noen bilder og var med og fløy litt rundt over Voss, Skal si eg koste meg.. Geir, du finner noen av bildene her under Påsken 2008: http://Tomber6.photoshop.com Ang videoen så var den kjempebra redigert... Me like Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Takk skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Dere var vel tilfeldigvis ikke og fløy på fredagen før påskeaften? Jeg satt i skiheisen og plutselig der såg jeg de flyene dere brukte sveve der oppe Fristet mer og fly enn og stå på ski då! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Såg du et helikopter der over den dagen?, Aleksander.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mener og huske at jeg såg et helikopter og, men da var jeg på vei nedover så fikk ikke akkurat tid til å studere det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 stemmer nok det, det var en Robinson R44 Astro, som eg var så heldig å få vere med i den dagen Det var en fotograf som skulle ta noen bilder av Bavallen.. Det var kjempgøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvorfor presentere dette på engelsk? Hva med norsk i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Støtter deg egentlig helt i den, vi snakker norsk i Norge. Jeg har mange utenlandske venner som ser videoene, og YouTube-filmene er derfor oversatt til engelsk. Som du ser, er dette en generell "feil" ved alle mine videoer. Filmene som ligger utbrent på DVD-plater i klubbhuset er helnorske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.