Gå til innhold

RealAir Spitfire FSX


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Endelig er den her RealAir Spitfire for FSX. Det har tatt sin tid, men ventetiden har ikke vært forgjeves :D . Det er alt for tidlig for noe dybde-review, jeg har bare så vidt hatt kjerra i lufta, men jeg kan allerede bekrefte at denne juvelen føk rett opp på [color:#FF0000]number one aeroplane [/color] i min hangar. Både Wings of Power og Flight Replica må se seg grundig slått av denne pakken. Både utseende, lyd og flyegenskaper skyver Spit`n et langt stykke oppover skalaen for realisme!!!! Har vel aldri før kjent mer spenning i FSX enn denne første take off`en i den nye Spitfire XIV. Himmel og hav for en realisme, det er nesten så jeg ikke tør anbefale den for andre enn spesielt interesserte :o:D :cool: Her blir det timesvis med hææærlig testflyvning.

sp1.jpg

sp2.jpg

sp3.jpg

sp4.jpg

sp5.jpg

sp6.jpg

Løp å kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk folkens.

 

 

....og da gikk det likevel an å gjøre denne bedre

Ja faktisk, til og med MYE bedre :D . Flyfølelsen er blitt enda mer realistisk (tro det eller ei), og lydkvaliteten går rett inn i ryggmargen!! Med en lowpass i "towerview" er det så likt en ekte Spitfire som jeg aldri før har hørt på en PC. Høytaleranlegget og forholdet til familien ble satt på en alvorlig prøve etter utallige passeringer av tårnet i går kveld, så jeg måtte gå over til headsett utover natta.

 

Endelig! Og det beste Ernst er at nå har de også gitt ut en "RR Merlin" IX modell! Samme som de to norske skv fløy under og etter krigen.

 

Yezz, og så er det jo så mange av dem :D . Utrolig flotte modeller, med ekstremt bra texturer, både innvendig og utvendig. Hørte jeg noe om repaint i norske farver??? :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...