Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har startet arbeidet på den nyeste maskinen til BAK.

I første omgang benytter jeg default C172 med Garmin 1000 fra FSX.

Det kan nok også bli aktuellt å benytte Flight1 sin 172 modell (dog uten Garmin 1000 :grin: )

 

Dette er bare første previews - skal justere endel ting før jeg laster denne opp.

 

btt1.jpg

 

btt2.jpg

 

btt3.jpg

 

btt4.jpg

 

btt5.jpg

 

btt6.jpg

 

btt7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen! :grin:

 

Jeg laster painten opp til flightsim.no i løpet av påsken.

Det gjenstår fortsatt endel småting som må justeres. Det er ikke så lett å painte i FSX heller - painten hadde en tendens til å ende opp med heldekkende svart tekstur (men jeg regner med å ha funnet løsningen på dette...) :crazy:

 

Vannet kommer fra Flight Environment X og Ultimate Terrain Europe X

(er nok en kombinasjon)..

 

EDIT: da er korrigeringene gjort og filene lastet opp til biblioteket.

Blir vel klar så snart Dag får sett på dem.... :grin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Ivar! :grin:

Det endelige resultatet er ikke så ulikt de første screenshotene.

Jeg har justert størrelse og plassering på dekorstriper og ID.

I tillegg har jeg fjernet noe svartmaling som hadde sneket seg inn her og der...

Jeg har ikke gjort noe med interiøret. Defaultmodellen til FSX har ikke hjulkåper. Følgelig får denne da en litt annen «look» enn den virkelige BTT. :blush:

 

bttA.jpg

 

bttB.jpg

 

bttC.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Stian!

 

Dersom du sikter til Cub'en (LN-KCM i gammelt fargeskjema), så kan jeg sende denne til deg. (Send meg i såfall en PM med din mailadresse). Denne cub'en er basert på Aerosoft sin Super Cub (payware - men ganske rimelig), og laget for FS9.

 

Forøvrig er C172 LN-BTT (default FSX Cessna 172) lastet opp til filbiblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to!

 

Joda, dette er Flight1 sin Skyhawk - primært for FS9 (og dog uten Garmin 1000)

Jeg har allerede, for en stund siden, lastet denne opp til biblioteket (sammen med en del andre painter.....) Av en eller annen grunn, så skjer det ikke så mye i filbiblioteket. Jeg har valgt å gi dette litt tid, før jeg spør Dag om progressjonen i filbiblioteket. :grin:

 

BTW! Jeg har også testet den med FSX. Fungerer supert, bortsett fra kjente gjennomsiktlighetsproblemer når vinduene vises mot skyene.

 

3 bilder fra FSX - Gardermoen bildet er fra Andrews arbeid med forbedring av bl.a ENGM.... :grin: De øvrige bildene er fra Lofoten

 

btt11.jpg

 

btt22.jpg

 

btt33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott paint Gunnar! Wow! Den ser jo helt lik ut som den ekte LN-BTT! (vakkert fly, forresten, spesielt når en sammenligner med en gammel og slitt 1978 modell)

 

Takker Michelle! :grin:

Har du forresten flydd den?....

 

Ole Jonny: skal skrape sammen teksturene og sende dem til deg. Husk at vinduene er lett sotfarget...... :grin:

 

Litt offtopic.. Men hvilke teksturer bruker du for sjøen i fs9?Såg utrolig realistisk ut

 

Disse stammer fra FlightEnvironmentX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...