Gå til innhold

Bodø Airshow


Per Johansen

Anbefalte innlegg

Nå har det begynt å komme litt innhold på hjemmesiden:

 

http://www.bodoairshow.no/wp/

 

Under fliken Program står det hvilke fly som er klare for showet. Forhåpentligvis vil den siden bli fyldig etterhvert.

 

Autofil-Larsen skal være konferansier, og får med seg Rolf Liland i speaker-teamet.

 

Tilknyttet flyshowet skal det foregå en festival:

Bodø Air and Space Festival 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Detta blir STOOORT!!!!!!

 

* Det norske Luftforsvaret stiller med sine kapasiteter

* Det finske luftforsvarets diplay team ”The Midnight Hawks”

* Fra Danmark kommer to F-16

* Skandinavias eneste flygende Thulin A/Bleriøt XI

* Tiger Moth

* DHVampire

* JAS Gripen kommer

* Flere vetanfly

* Dragrace med F-16

* Microfly

 

Av det jeg har fått med meg så kommer Dakota Norway opp med DC3 og 2x Harvard,

Nederland og Belgia med F-16 Solo display team, Yakkes Foundation kommer, Aerostars kommer, Gripen, RNoAF med det de har tilgjengelig.

Så kan man jo håpe at SAS eller Norwegian kommer med RRA/RRB eller NOB/NOC og Widerøe med WDE.

 

Tipper på at NATO kommer med AWACS og USAF med KC-135. Personlig tror jeg dette blir større en Rygge Air Show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok meget mange YAKs og se tipper jeg. Aerostars kommer opp, YakNorway har sagt de ønsker å komme, Yakkes Foundation kommer opp, og Warbirds of Norway har vel en YAK så de kommer vel til å komme med en. Samt mange andre veteranfly. Tror dette blir meget stort... Får bare håpe at de får en Eurofighter og evt en AWACS opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok meget mange YAKs og se tipper jeg. Aerostars kommer opp' date=' YakNorway har sagt de ønsker å komme, Yakkes Foundation kommer opp, og Warbirds of Norway har vel en YAK så de kommer vel til å komme med en. Samt mange andre veteranfly. Tror dette blir meget stort... Får bare håpe at de får en Eurofighter og evt en AWACS opp også. [/quote']

Blir jo akkurat det samme programmet som på Rygge da jo...med unntak av Midnight Hawks...

 

Litt usikker på om jeg skal ta en dagstur eller lignende oppover...få dem til å booke en MiG-29 eller en Flanker, så kommer jeg med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børge Litangen
Vet noen om de har tenkt å ha flyging en eller begge dagene? Begynner å haste med å finne ut av overnatting og sånt' date=' så det hadde vært ekstremt nyttig å vite..

:) [/quote']

 

Programmet blir identisk begge dagene, etter hva jeg har hørt. Selvsagt med forbehold om vær o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...