Eirik - C Varvik Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen her som arbeider i Røros flyservice som bakkepersonell? Hvordan er miljøet og arbeidsforholdene / Lønn? Skal selv på interjuv med dem om ikke lenge, må være en spennende jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er bra om du får jobben hos de, men husk bare på at det er fysisk tungt arbeid om du skal være stuer og løfte bagasje. Du kan få vondt i skuldre og nakke. Husk også å beskytte ørene dine for hørselsskader. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, jeg skal som sagt på interjuv. Og har jo søkt på denne stillingen fordi jeg kunne tenkt meg å arbeide med slikt Nå er det ikke avklart om jeg kommer til å være stuert eller om jeg bare kommer til å stå i gate o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Ja, da har jeg fått jobben. 70% og vi skal være oppe å igang på BDU fra 1. Mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gratulerer, Eirik. Ser frem til masse bilder fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja' date=' da har jeg fått jobben. 70% og vi skal være oppe å igang på BDU fra 1. Mai [/quote']Gratulerer! Selv skal jeg jobbe fast på Rygge fra Juli (Og det blir neppe noen bilder fra meg, dessverre.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvorfor ikke? Det er da ikke fotoforbud på den sivile delen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er faktisk ikke sikker på hvordan fotoforbudet fungerer, men tror dessverre ikke det er veldig populært å ta bilder der. Skal prøve å finne det ut. Slenger med en video, så du kan se hva du har å glede deg til 2TSYBxs4xmE Youtube er visst grusomt tregt i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Takker Jeg blir nok heller ikke å ta noe særlig bilder, ser rimelig teit ut om de ansatte skal springe rundt med kamera, jeg skal jobbe inne i gate, med boarding, osv. Men måtte også være klar til å holde "pinnene" å parkere fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei Erlend Er det du som jobbert på Norport Sammen med meg av og til. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Er faktisk en veldig morsom jobb, men har nok med at både alle fra Røros flyservice som har drevet opplæringen er kjempe greie jordnære folk, samt at kollegaene jeg har fått er en kjempe gjeng. Var stort å være der når det først Norwegian flyet i historien satte sine store hjul ned på rullebanen på BDU for første gang, ble døpt av vannkannoner fra Brann og redningstjenesten på flyplassen. Jeg skulle jo såklart ha med meg kamera til denne dagen, men glemte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hei ErlendEr det du som jobbert på Norport Sammen med meg av og til. Rune Stemmer Syk og eksamenstid snart, så det blir ikke mye jobbing før ferien, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.