Gå til innhold

Flightsimklubb i Oslo-området


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Hei simmer i Oslo, Akershus og nærliggende områder.

Med tanke på de siste dagers diskusjoner og ønske om et nyt flightsimtreff og hvor dette skal avholdes, har jeg følgende forslag:

Skal vi danne en flightsimklubb i dette området. Vi kan da få en oversikt over hvem som vil være med i denne, vi kan ha faste treff f.eks. en gang pr.mnd., vi kan finne et sted hvor det kan rigges opp med storskjerm, konfr. forslaget til Geir Ove Finstad og vi kan diskutere og utveksle erfaringer om denne hobbyen vår. Etter denne sekvensen kan de som ønsker det gå på en pub, restaurant eller noe om de ønsker det. På denne måten får alle, uansett alder et tilbud og de fleste behov skulle være dekket. Dersom det er interesse for dette kan dere legge inn svar her på forumet eller sende meg en mail, så skal jeg lage en liste over alle som melder seg. På den måten vet alle nårtid det skal være treff og vi slipper diskusjonene om hvor det skal være. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Ka syns dokker?? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Selv om jeg bor i Sarpsborg, drar jeg gjerne til Oslo for å treffe andre simmere uansett hvilken alder og man kan se på flysimmerlista eller vi lage en mailingliste for å sende ut når treffene kan arangeres [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå er tretten stykker lagt inn i listen til en event. flightsimklubb. Noen har jeg fåt mail fra, samt at jeg har lagt inn de av dere som har vist interesse i svarene ovenfor. Det er fortsatt plass til mange flere, så send meg en mail så legger jeg dere inn etterhvert. Vi har til nå interesserte fra Sarpsborg, Fjerdingby, Oslo, Akershus etc. Dere velger selv hvor langt unna dere vil bo før dere event. ikke finner grunn til å være med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sjekke på lokaler i morgen, slik at vi kan ta et oppstarts møte, kommer tilbake i morgen kveld.

Jeg har lokaler for og kunne kjøre 3 projectorer, eller ja hvor mange trenger vi? har 10-15 stk tror jeg. Har også en del nettverkskort og en hubb hvist vi trenger dette. og grooom lyd da. Jeg håper at en søndag eller lørdag er passende, faen tenk dere så rått da , kansje vi kan holde noen kurs, kjøre over 100 mb nettverk,etc. Detta blir morro !...Tar med en pentium 4 1,7 gighertz og 64 mb skjermkort første kvelden, så kan vi jo se litt på FS2002!!

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det noe LAN saker siden dere prater om nettverkskort og huber? Men blir det noe på denne helgen? Lørdagen er utrolig dårlig dag.....bare å si ifra hvis dere trenger noe [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen og bra da.....jeg vet jeg ikke kan denne helgen men neste er i boks.........hva med søndager da ...kjedlige dager.........neste søndag?????????

Klart vi snakker lan,,,,,,sikker mange som har hatt lyst til og både fly det ene og det andre i et miljø med knall hastighet...dette var morro...jeg har digital kamera og greier...på jobb........bra jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka di går bra den, litt flaut jobber for Epson Seiko Corp, burde jo ha ei klokke som funker jeg og men.....nokk om det...Søndag 14...jeg mente med df Dream Fligt 373 er det ikke det han heter a,,,og PIC 767.....tenkte bare det hadde hvert greit at vi hadde en agenda, noen må jo da ta med maskin med dette instalert etc..personlig så tar jeg med min egen maskin men har jo ikke dette instalert....se web siden for mere info......jeg mailer nå einar og bekrefter..ciao.. [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...