Gå til innhold

Carenado Mooney


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

[color:#3366FF]Carenados nyeste mesterverk Mooney M20J for FSX [/color]

 

Carenado har alltid vært blant mine favoritt-designere, med fantastiske modeller av populære småfly. Nå har de endelig tatt steget over i reinspikka FSX, og gjort et glimrende valg ved å gi ut den legendariske Mooney . Riktig nok får du den til både FS9 og X, men dette er ingen "portover" eller patchet modell, men ekte FSXer. Mooney er gjengitt i minste detalj, og den er en sann drøm å fly. Carenado er blant de aller beste i å skape realisme og "feeling", og denne modellen fortjener en plass helt på øverste hylle, i klasse med SibWings Saab Safir og WOP P-40. Mooney er jo ikke noe moderne glassfiberkonstruksjon med datainstrumenter, men den ble meget populær som både privat og forretningsfly da den kom ut på 70tallet, og med opptrekkbart understell beveger den seg både elegant og raskt gjennom luftmolekylene.

 

moo1.jpg

moo2.jpg

moo3.jpg

moo4.jpg

moo5.jpg

moo6.jpg

moo7.jpg

moo8.jpg

moo9.jpg

moo10.jpg

moo11.jpg

ftxsupporter.gif

Forøvrig foregikk flyvningen i Australia, hvor avstandene er lange og lanskapet svæært. Have a nais day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke sjekket det med frames-telleren, men i praksis merker jeg ingen dropp. Som vanlig med Carenados modeller, er det ikke noe juks eller "snarveier", det er førsteklasses arbeid, og med TrackIr4 er feelingen meget realistisk. Kan så absolutt anbefales :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder Ernst.

 

Jeg vurderer sterkt denne fuglen selv til hangaren. Det virker som om den er det perfekte verktøyet down under.

 

Jeg må bare få innstallasjonsfila til FTX til å fungere, akkurat nå fryser FTX i innstallasjonen like etter inntasting av Serienummer og alle opplysninger. Hjelper ikke hvor mange ganger jeg laster ned det fra FTX sin shop.

 

 

Nei, denne fuglen dukker nok opp i hangaren før eller senere, helst før :)

 

Jeg har også utrolig god erfaring med Carenado sine produkter fra FS9-tiden.

Morro å se at de nå har tatt steget over i FSX :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...