Gå til innhold

Nybegynner


Kjell Martinsen

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

I forumet for Add ons dukket det for et par dager siden opp et spørsmål fra en nybegynner i forumet. Jeg forsøkte å hjelpe vedkommende litt på vei, og ønsket velkommen til flightsim.no. Jeg sa at forhåpentligvis ville han få flere kommentarer og gode ideer. Fortsatt er det ingen andre som har svart vedkommende. Jeg ville synes det hadde vært synd om nykommere skulle forlate forumet vårt fordi det fester seg et inntrykk at det kun opererer en godt sammensveiset gjeng her, som ikke er særlig interessert i å ta seg av nykommere. Gode venner: La oss hjelpe hverandre med å få nykommerne til å føle seg velkommen slik at de blir faste brukere av flightsim.no. Min far, som var selvstendig næringsdrivende, sa at en fornøyd kunde var en mye bedre PR for forretningen enn all verdens reklamekampanjer. La oss gjøre nykommere til fornøyde brukere, som kommer igjen og igjen og....

KjellM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måste jag säga är självklart! Men icke desto mindre viktigt att det blir sagt...

Vi har alla varit nybörjare, och jag hoppas verkligen inte att någon på detta forum behandlar nybörjare på ett sämre sätt än någon annan.

Om vi däremot slumrar till ibland, och inte orkar svara på riktigt "basic" saker, är väl det begripligt. Just därför är det bra att vi blir påminda på det här sättet av och till... Let´s shape up!

Patric Moreau

Assistant Editor

Flightsim.No

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er 100% enig med det som blir sagt her! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

(vi alle har, og delvis er, nybegynnere,alle sammen, så: vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg: [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] (vet ikke hvor jeg har hørt det der før, men det stemmer sikkert) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Kjell Martinsen:

Hallo alle sammen!

I forumet for Add ons dukket det for et par dager siden opp et spørsmål fra en nybegynner i forumet. Jeg forsøkte å hjelpe vedkommende litt på vei, og ønsket velkommen til flightsim.no. Jeg sa at forhåpentligvis ville han få flere kommentarer og gode ideer. Fortsatt er det ingen andre som har svart vedkommende. Jeg ville synes det hadde vært synd om nykommere skulle forlate forumet vårt fordi det fester seg et inntrykk at det kun opererer en godt sammensveiset gjeng her, som ikke er særlig interessert i å ta seg av nykommere. Gode venner: La oss hjelpe hverandre med å få nykommerne til å føle seg velkommen slik at de blir faste brukere av flightsim.no. Min far, som var selvstendig næringsdrivende, sa at en fornøyd kunde var en mye bedre PR for forretningen enn all verdens reklamekampanjer. La oss gjøre nykommere til fornøyde brukere, som kommer igjen og igjen og....

KjellM [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Jeg synes diskusjonene her på flightsim.no har blitt veldig ubehagelig lesning. Den minste påstand som noen er uenig i, og vedkommende blir fullstendig hudflettet og latterliggjort.

Derfor, i stedet for å svare her, har jeg begynt å maile svar hvis det er noe jeg kan hjelpe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas: Ikke gjør det.Post svarene her istedet.På den måten lærer alle på svarene og løsningene. Ignorer bare de som ikke gidder holde en seriøs tone, og la svaret ditt komme frem til alle. Det er som regel mange som lurer på det samme.Når du mailer svaret vil ikke andre få se det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Denne tråden her er bra. Få opp stemningen slik at forumet blir som det var for noen år siden. Jeg husker når jeg startet opp med fs98. Jøss hvor glad jeg var da jeg fant ut at det fantes ett slikt forum. Det er en stund siden nå, men jeg leser her fortsatt. Ididoter ignorerer jeg bare [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Akkurat som jeg gjør på news.

Keep on flying, friends.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Frank Olav Pettersen:

Andreas: Ikke gjør det.Post svarene her istedet.På den måten lærer alle på svarene og løsningene. Ignorer bare de som ikke gidder holde en seriøs tone, og la svaret ditt komme frem til alle. Det er som regel mange som lurer på det samme.Når du mailer svaret vil ikke andre få se det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Denne tråden her er bra. Få opp stemningen slik at forumet blir som det var for noen år siden. Jeg husker når jeg startet opp med fs98. Jøss hvor glad jeg var da jeg fant ut at det fantes ett slikt forum. Det er en stund siden nå, men jeg leser her fortsatt. Ididoter ignorerer jeg bare [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Akkurat som jeg gjør på news.

Keep on flying, friends.

 

Mange gode ordtak her, men man må ta IMOT nye "kunder", ikke avvise dem!

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Og er helt enig med Frank (Olav Pettersen) [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Frank Olav Pettersen:

Andreas: Ikke gjør det.Post svarene her istedet.På den måten lærer alle på svarene og løsningene. Ignorer bare de som ikke gidder holde en seriøs tone, og la svaret ditt komme frem til alle. Det er som regel mange som lurer på det samme.Når du mailer svaret vil ikke andre få se det [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Denne tråden her er bra. Få opp stemningen slik at forumet blir som det var for noen år siden. Jeg husker når jeg startet opp med fs98. Jøss hvor glad jeg var da jeg fant ut at det fantes ett slikt forum. Det er en stund siden nå, men jeg leser her fortsatt. Ididoter ignorerer jeg bare [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Akkurat som jeg gjør på news.

Keep on flying, friends.

 

PS!

Det var IKKE ment på en vond måte mot Andreas...(fra min side som et forslag..)

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Og alle har sine meninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som kaffekroken har tatt av [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Helt utrolig å se hvordan folk engasjerer seg i temaer som divergerer til tider ganske sterkt fra å være rent simulatororientert. Enkelte diskusjoner er bare helt "rå", mange rives med og det krangles til tider uten folkeskikk så filla fyker. Det kan være seg basert på både rykter og sladder.

Jeg mener noen (jeg siterer "ididoter" (sitat slutt) burde kanskje for sin egen del se at det er en større nødvendighet for å unngå en inflasjon av dette unike forumet sin offentlige verdi ved å opprettholde en viss fundamental saklighet og verdighet i meningsytringene, selv om en er sterkt uenig i publiserte påstander.

Men for all del:

Skyt ikke skinnet før den solgte bjørnen har gått over bekken etter vann ved det grønne gresset.

[ 30-09-2001: Endret av: Geir Olav Johnsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så lenge siden jeg var nybegynner heller....er jo her på forumet og på #fsnorway jeg har lært alt og tatt en avgjørelse jeg aldri har angret på, begynnne med seilfly, og alt jeg har lært om flyging har jeg lært av dere, så hvis noen som lurer på noe spør her på forumet, så er det bare å gjøre sitt beste med svaret! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...