Gå til innhold

*video*enkel gjennomgang av 757-200 i 3 deler


Anbefalte innlegg

Interesang video' date=' lurer på om det er noen av boeing-modellene ti pmdg, pss og level-d som faktisk har den muligheten at du kan se over hele ruten fra punkt til punkt ved hjelp av fmc? :confused: [/quote']

 

Jepp.Dette er mulig i LEVELD767 og PSS757 allefall.Akkurat som cpt.Kahn,gjør i filmen.På den bryteren til høyre,for der du zoomer inn og ut ruta.Den står på route mener jeg.hvis du vrir den til høyre og stiller den inn på plan,og åpner FMC,samtidig på legs menyen,can du gå igjennom ruta,ved og trykke Step.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesang video' date=' lurer på om det er noen av boeing-modellene ti pmdg, pss og level-d som faktisk har den muligheten at du kan se over hele ruten fra punkt til punkt ved hjelp av fmc? :confused: [/quote']

 

Jepp.Dette er mulig i LEVELD767 og PSS757 allefall.Akkurat som cpt.Kahn,gjør i filmen.På den bryteren til høyre,for der du zoomer inn og ut ruta.Den står på route mener jeg.hvis du vrir den til høyre og stiller den inn på plan,og åpner FMC,samtidig på legs menyen,can du gå igjennom ruta,ved og trykke Step.

 

Må få med at dette er en grei måte og få se hvor STAR'S på den rwy du skal lande på starter.Jeg gidder ikke og printe ut hundrevis av charts,så dette er en enkel måte og finne STARS som passer. :grin:.Det er bare og prøve seg fram,til en STAR passer :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å sette ND i PLAN mode' date=' å velge LEGS siden på FMS, så kan man følge hele ruten ved å trykke på step: 6R Skal fungere på alle Boeing ifra 737-300 og opp til B777 [/quote']

 

Stemmer det. Bruker alltid den funksjonen før jeg tar en flight i FS. Noen ganger har ruten noen bugs i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...