Gå til innhold

*video*Galskap?


Anbefalte innlegg

Sjekk denne.

Hadde jeg hatt så uflaks å få sitte på denne turen hadde tærne mine garantert stikki godt ut fra begge sko.

Helt utrolig.

 

 

Med tanke på at dette er et modell-helikopter, så tror jeg vel neppe du hadde klart å sitte på, men i real-flight hadde man vel fått seg en opplevelse skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Dette er så absolutt ikke moddelhelikopter, samme mannen var vell den første til og loope med en BO-105 Bölkow, forøverig samme som luftambulansen brukte. Er vell Messerschmitt-Bölkow-Blohm som er riktig navn på produsent her. Denne har jeg hvert med noen ganger, lagde noen katastrofefilmer med denne for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg og mente, Geir.

 

Etter det jeg har funnet ut, så ble denne filmen laget som en promo-film for MBB, og ble laget av FFFgrupe. Disse er ifølge sidene dems (www.fffgrupe.de) et filmselskap som holder til i Grünwald i Tyskland. Usikker på når filmen er laget, selv om hårsveisen til folka i den tilsier tidlig til midten av 80-tallet.

 

All info jeg også finner om piloten er at det er Karl "Charlie" Zimmerman som er bak spakene. Charlie fløy også oppvisning på Gardermoen i '84.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at dette er et modell-helikopter' date=' så tror jeg vel neppe du hadde klart å sitte på, men i real-flight hadde man vel fått seg en opplevelse skulle jeg tro. [/quote']

 

Dagens dumme....men hvordan vet du at dette er et modell-helikopter?

 

Det er høyst mulig at jeg tar feil, men filmingen, og størrelsen på helikopteret minnte meg om modell varianten. God filming var det uansett, og underholdende.

 

Det er jo godt vi har spesialister her som kan korrigere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...