Truls Petter Elven Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Selger en datamaskin som jeg har liggende, 3 Ghz Pentium, MSI Hovedkort, 2048 Ram, 256 MB Gainward Geforce grafikkort, 400 Watts strømforsynlig og DVD spiller og CDR spiller og A disk stasjon og får med også en 19" CRT skjerm og får med også En flightsim Yoke med også... Får også med (orginalt) Windows XP Home full Version lisens DVD på kjøpet også med Reg... Det er ingen hardisk i den... Har tenkt meg en sum på rundt 2000.- + frakt da... Kan gjerne prute også Gi gjerne bud, har funket meget bra til FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Kan være interessert i BARE yoken da.... hva skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hele pakken virket interresant for min del. Åssen yoke er det som følger med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ja dette var svært mye for pengene, hvis ikke Truls Petter får solgt denne innen kort tid - forstår jeg ingenting. Hadde kjøpt den tvert selv, hvis jeg hadde hatt behov for en ekstra-pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan være interessert i BARE yoken da.... hva skal du ha for den? ...og jeg i resten, (minus skjermen... den blir for dyr og sende...) Truls ? your call Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.