aleksander rødland Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Her er et par bilder fra turen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jippi... jeg er statist i bilde 3 hehe.. flotte bilder, Aleksander! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 takker =) Fra min vinkel så det ut som du fløy nedi skylaget:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ser ut som PSS 777 dette jeg har samme fugl,men får ikke helt dreis på den.Tror jeg mangler en update eller noe til den.Den oppfører seg rart på handligen,og klokka vibrerer konstant. Har du en update og vise meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.