Frode Skibrek Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hei. jeg jobber med å lage en liten download-del på min hjemmeside. Lurer derfor på om noen har noe scenery,paints,osv som de kunne ha lyst til at jeg skal legge ut. Alle rettigheter blir selvfølgelig ivaretatt i forhold til opprinnelig produsent. Payware er ikke lov, så det er ingen vits i å spørre om. Send meg gjerne en mail på fro-ski@online.no hvis dere har noe. OBS Dere må selv ha laget det som skal sendes inn. Har laget en liten prewiew av hvordan det vil se ut. Til prewiew Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Payware er ikke lov' date=' så det er ingen vits i å spørre om. [/quote'] Som fks FS2002 sin 182RG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Nupp. Det er bare lagt der som ett eksempel, og hvis du prøver å laste den ned, så er det ikke mulig. Er som sagt ett prewiew.Pluss at den modellen er en remake av FS 2002`s 182RG til FS 2004. Og strengt tatt er jeg vel ikke helt sikker på om det kan kalles payware når den er inkludert i FS2002, men dessverre utelatt i FS 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.