Fredrik Bachke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå har shockwave sine 3D-lys også kommet for FS2004! Her er noen bilder med Coast Air fra Gardermoen til Florø som viser litt av det Håper de ikke var for mørke Fly brukt: Eurowings Pro sin ATR42-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Stilig Fredrik! Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kjempefine bilder, men jeg må samtidig benytte muligheten til å spørre om en liten ting. Jeg har jo sett mange bilder fra FSX hvor shockwave-lysene brukes,og det jeg lurer på er: Gir shockwawe-lysene egentlig noe bedre lys? Trodde ikke fs 2004 genererte lys på samme måte som FSX kan klare...Den eneste klare forskjellen jeg kan legge merke til er at AI-flyene blir mye lettere å legge merke til, siden de ser ut som ildfluer på himmelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hm, har ikke fått testet lysene så forferdelig mye. Det kan virke som om at disse lysene kun er til for å "legges til" i tillegg til de andre lysene som flyet bruker. Du kan f.eks. ikke fjerne gjeldende landingslys for så å legge til disse. De er nok der mest for show... Men flott er det De vises både bra VC og 2D cockpit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Stillig! Men er det ikke litt høyt å være på cruice med Lokal qnh? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hah, har du sett lett å glemme av en slik ting mens man ser på tv samtidig som man flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.